Jump to content

multiplayer level


samin00

Recommended Posts

Maybe it is just me, but you have to place it in this forum

Sorry voor mijn barre Engels..

Maar je moet je blitse GSM pakken>Menu>Multiplayer>Ranked>En je kiest een game uit, win je, dan krijg je geld, en hoe meer geld je krijgt hoe eerder je level up gaat.

Ik raad je trouwens aan om Bomb da Base te doen, als je dood gaat dan krijg je alsnog geld. Moet je hopen dat de anderen niet doodgaan...

EN je verdient er het meeste geld mee.

@Hieronder: Geen wonder dat je Megalid bent..

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Een rang stijgen doe je door in Ranked Matches geld te verdienen. Geld verdienen hangt af van welke mode je speelt. Speel je bijvoorbeeld Deatmatch, dan kan je geld verdienen door anderen te vermoorden. Bij de Co-op modi bijvoorbeeld is het echter de bedoeling om samen met je medespelers zo snel mogelijk te werken. Hoe sneller je de missie voltooit hoe meer geld je krijgt. De Co-op modi worden het meest gebruikt om geld te verdienen.

De drie Co-op modi zijn Deal Breaker, Bomb Da Base II en Hangman's Noose.

Meer over de Multiplayer modi kan je op WikiGTA lezen.

Om te kijken hoeveel geld je nog nodig hebt om een rang te stijgen, moet je na het opstarten van een spelmode onderaan links op je scherm kijken. Daar zal je normaal gezien een geldbedrag zien staan. Dat bedrag moet je nog verzamelen om een rang te stijgen. Tevens staat je rang met een cijfertje voor je gamenaam aangeduid. Om nog eenvoudiger te weten te komen welke rank je hebt raad ik je aan om jezelf op Rockstar Social Club te registreren. Na het invoeren van je Xbox of PS3 account zal vanaf dan elk potje Multiplayer dat je gespeelt hebt geregistreerd worden. Je zult dan ook op de ranglijst van Rockstar verschijnen, waar je dus ook je rang zult kunnen aflezen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...