Jump to content

Bank of Libery?


Dr. Jeckyll

Recommended Posts

Hey Dr. Jeckyll,

De Bank of Liberty is inderdaad open in de Multi Player. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd om hier binnen te geraken maar volgens onderstaand kaartje van alle te betreden gebouwen zou het moeten gaan:

post-14488-1216029620_thumb.jpg

(Kaartje ontworpen door -_-Alex-_-).

Nog veel game plezier!

EDIT@Kai-Schokwave: Vreemd, waarom staat dat gebouw dan op dat kaartje?

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Dr. Jeckyll,

De Bank of Liberty is inderdaad open in de Multi Player. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd om hier binnen te geraken tijdens de MP maar volgens onderstaand kaartje van alle te betreden gebouwen tijdens de MP zou het moeten gaan:

post-14488-1216029620_thumb.jpg

(Kaartje ontworpen door -_-Alex-_-).

Nog veel game plezier!

Die bank kan volgensmij niet open. Ben er een paar keer geweest in Free Mode, maar je kan er niet in, alleen bij die missie denk ik :N

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT@Kai-Schokwave: Vreemd, waarom staat dat gebouw dan op dat kaartje?

Die aangegeven plek is trouwens niet eens de bank, volgensmij

In de strategy Guide staat hij Hier

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT@Kai-Schokwave: Vreemd, waarom staat dat gebouw dan op dat kaartje?

Die aangegeven plek is trouwens niet eens de bank, volgensmij

In de strategy Guide staat hij Hier

Volgens mij was hij op een hoek, zoals je zegt.

@NikaBelic15: In de Single Player weet ik het ook niet, ik zag wel eens op Youtube dat het ging met een cheat.

Dus dan denk ik dat het gesloten is, zowel in Multiplayer als in Singleplayer. :(

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT@Kai-Schokwave: Vreemd, waarom staat dat gebouw dan op dat kaartje?

Die aangegeven plek is trouwens niet eens de bank, volgensmij

In de strategy Guide staat hij Hier

Volgens mij was hij op een hoek, zoals je zegt.

@NikaBelic15: In de Single Player weet ik het ook niet, ik zag wel eens op Youtube dat het ging met een cheat.

Dus dan denk ik dat het gesloten is, zowel in Multiplayer als in Singleplayer. :(

IDD!

Check:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Dr. Jeckyll,

De Bank of Liberty is inderdaad open in de Multi Player. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd om hier binnen te geraken maar volgens onderstaand kaartje van alle te betreden gebouwen zou het moeten gaan:

post-14488-1216029620_thumb.jpg

(Kaartje ontworpen door -_-Alex-_-).

Nog veel game plezier!

EDIT@Kai-Schokwave: Vreemd, waarom staat dat gebouw dan op dat kaartje?

Whahaha, zie ik dat ook nog eens terug :o

Maar ehh, moet ik wel even bijzeggen dat

het origineel van Jacky-2007 is, dat ik het

alleen letterlijk vereenvoudigd heb :$

Edit: dat kaart geldt voor offline/single player :puh:

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: dat kaart geldt voor offline/single player :puh:

@Kai-Shockwave: Cool! En best raar dat je er met MP niet in kan...

@ de quote: Nee, eigenlijk is die kaart alleen voor multiplayer bedoeld, omdat je een aantal van de locaties met Niko niet of half kan betreden. In MP kan je veel meer gebouwen betreden, wat eigenlijk best jammer is dat het gesloten is want er zijn ook genoeg mensen die om een of andere redenen niet online kunnen of willen spelen.

EDIT:

Hey!!! Het is me zojuist gelukt om via die cheat binnen de bank te komen! _O_:tu:

Het koste me wel aardig wat moeite... De eerste en de tweede keer dat ik door de muur gedrukt werd, laadde het intrieur niet en kon ik door de muren heenkijken naar buiten. De vloer was ook niet zichtbaar, dus zag ik zo'n groot blauw gapend gat onder me. Toch was de grond solid zodat ik er niet doorheen zakte ofzo. En het aantal pogingen om doorgedrukt te worden heb ik trouwens niet eens geteld. Ik ben iig minimaal een half uur bezig geweest voordat ik eindelijk voor de derde keer door de muur werd gedrukt. Ditmaal was het intrieur geladen!!! Ik merkte hetvolgende meteen op: Bij de eerste twee keer dat ik door de muur heen kon kijken, kon ik als ik omhoog keek de koepel uit de eerste trailer zien. Vanaf de onderkant kan je er wel doorheen kijken! (vanaf boven het gebouw niet) Maar wat zag ik nou toen het intrieur geladen was? Een plafond, waardoor je de koepel niet kunt zien... :? Vreemd hoor, ze hebben dan aardig wat zitten tweaken aan dat intrieur geloof ik! Hier is nog even een reminder, een plaatje van de koepel waar ik het over heb:

med_gallery_52_91479.jpg

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...