_Mouser_ Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Opgelost. Bewerkt: 14 juli 2008 door _Mouser_
Remi-X Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 das toch echt niet zo moeilijk volgens mij srry, ik kan m niet voor je spelen, heb geen sa op deze pc... k had er zelf op een andere pc wel moeite mee, maar hij lukte wel, je kan ook gewoon de auto allen rammen. Of de code gebruiken voor minder verkeer!
_Mouser_ Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 das toch echt niet zo moeilijk volgens mij srry, ik kan m niet voor je spelen, heb geen sa op deze pc... k had er zelf op een andere pc wel moeite mee, maar hij lukte wel, je kan ook gewoon de auto allen rammen. Of de code gebruiken voor minder verkeer! Ik zal nog wel eens proberen, als het nog niet lukt. Savegame. (P.S. ik heb hem wel verkeerd neergezet)
GekkieJ01 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) das toch echt niet zo moeilijk volgens mij srry, ik kan m niet voor je spelen, heb geen sa op deze pc... k had er zelf op een andere pc wel moeite mee, maar hij lukte wel, je kan ook gewoon de auto allen rammen. Of de code gebruiken voor minder verkeer! Ik zal nog wel eens proberen, als het nog niet lukt. Savegame. (P.S. ik heb hem wel verkeerd neergezet) Ik wil hem wel doen, alleen nou weet ik niet of het nou wel of niet gelukt is ( Je missie ) Btw. gebruik dit lijstje ook alstjeblieft. [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Versie:[/b] [b]Overig:[/b] Bewerkt: 14 juli 2008 door GekkieJ01
Recommended Posts