Jump to content

sa. gekocht, doet hij het niet!?!?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, ik heb vanmorgen san andreas gekocht, (ik had hem eerst gedownload, maar liep niet zo perfect)

dus ik installeren, ging prima, ik wou hem starten, kreeg ik het bericht:

out of Range

74.5kHz / 59.6 Hz

iemand enig idee wat ik hieraan kan doen??

Geplaatst:

ik denk iets veranderen aan je beeldscherm resolutie ofzow, maar ik weet nie ckr

anders heeft het te maken met je geluid

Geplaatst:

'T probleem ligt denk ik aan je systeem eisen, dat houdt in of je PC wel SA aan kan.

Komt jou systeem eisen een beetje in de buurt van deze richting:

Aanbevolen systeemeisen

Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

Geheugen: 384 (of meer) MB RAM

DVD-speler: 16x DVD-ROM

Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 128 (of meer) MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Geplaatst:
'T probleem ligt denk ik aan je systeem eisen, dat houdt in of je PC wel SA aan kan.

Komt jou systeem eisen een beetje in de buurt van deze richting:

Aanbevolen systeemeisen

Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

Geheugen: 384 (of meer) MB RAM

DVD-speler: 16x DVD-ROM

Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 128 (of meer) MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

ja, want voordat ik hem kocht had ik hem gedownload, precies het zelfde. deed verder helemaal niks op mn computer (geen veeleisende dingen) en ik kocht hem, en het was gelijk foute boel!

Geplaatst:
hallo, ik heb vanmorgen san andreas gekocht, (ik had hem eerst gedownload, maar liep niet zo perfect)

dus ik installeren, ging prima, ik wou hem starten, kreeg ik het bericht:

out of Range

74.5kHz / 59.6 Hz

iemand enig idee wat ik hieraan kan doen??

Wat voor een scherm heb je? :)

Als je een LCD scherm hebt zitten er knopjes, en is er ergens een optie om het automatisch te laten caibreren ofzo. Maar je kunt ook in WIndows instellen wat voor een dinges hij moet weergeven. Ik ben nu even weg, dus ik edit het later wel.

Geplaatst: (bewerkt)
Hmm zo te zien kan SA de snelheid van het internet niet aan omdat het te langzaam is, Misschien zitten er meer mensen achter thuis bij jou op internet.

internet? Sinds wanneer heeft GTA San Andreas internet nodig? :7

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Het frequentiebereik dat wordt genoemd heeft niets met een proccesor of beeldscherm te maken. Frequentiebereik van beeldschermen gaan van 50Hz t/m 75Hz, misschien iets hoger maar zeker geen kHz. Frequeniebereik van processors zit toch voornamelijk in het spectrum van MHz en GHz. Nee als ik dat zo bekijk lijkt het eerder op het spectrum van het geluid alhoewel 74,5kHz al redelijk buiten het bereik ligt wat het menselijk oor kan horen. Misschien zou het helpen als je de drivers van je geluidskaart zou updaten, sowieso kan het geen kwaad om even langs alle stuurprogramma's te gaan voor een eventuele update. Succes ^_^

Geplaatst:

Voor multiplayer moet je een andere versie van GTA San Andreas hebben denk ik. Multiplayer kan je ook zien als een modificatie. En modificaties draaien alleen als je hem even downgrade. Ik denk dat jij versie 2 hebt. Dit kan je zien door de game op te starten en te kijken in een hoekje. Hier staat als je versie 2 hebt: V2. En als je v1.01 hebt: V1.01. Als je versie 1 hebt staat er niks. Bij versie 1 kan je modden.

Ik denk dat je sowieso maar even de patch kan gaan gebruiken aangezien hij het dus niet doet. Klik voor de patch te downloaden. Dat is de directe download link. Als je de patch er over heen hebt gegooit kan je dus modden. Deze maakt dus ook mogelijk dat je multiplayer kan spelen. Pas wel op: Een andere savegame hoef je niet te doen. Je oude savegame in het normale San Andreas kan je gewoon behouden ;)

Ik wens je veel succes met het installeren en spelen van MTA of SA:MP :)

Geplaatst:

Daarnaast kan er ook een andere oorzaak zijn, modificaties. Het klinkt vreemd, maar multiplayer modificaties blokkeren andere modificaties, ter voorkoming van vals spel. Mocht je dus al gepatcht hebben (met die van Visser, niet die van NoMoreHotCoffee.com), maar je hebt wel al andere modificaties geïnstalleerd, zou ik die verwijderen. .dff/.txd modificaties mogen, maar bijvoorbeeld die aan de 'handling.cfg' of andere .dat bestanden niet.

Geplaatst:
Daarnaast kan er ook een andere oorzaak zijn, modificaties. Het klinkt vreemd, maar multiplayer modificaties blokkeren andere modificaties, ter voorkoming van vals spel. Mocht je dus al gepatcht hebben (met die van Visser, niet die van NoMoreHotCoffee.com), maar je hebt wel al andere modificaties geïnstalleerd, zou ik die verwijderen. .dff/.txd modificaties mogen, maar bijvoorbeeld die aan de 'handling.cfg' of andere .dat bestanden niet.

oke, ik ga het nog eens bekijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...