Jump to content

Branden op DVD of CD?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Nou ik heb een DVD gekocht en wil ik voor EIGEN gebruik branden ('t is dus niet illegaal).

Maar ik kan wel op zo'n dure DVD branden maar ik heb gehoord dat je alle talen en ondertitelingen kan weg halen (Rippen toch?).

Mijn vraag is nu dus of je de film dan ook op een normale 700mb CD kan branden als je dat hebt gedaan? :)

Alvast bedankt!

Geplaatst:
Hey,

Nou ik heb een DVD gekocht en wil ik voor EIGEN gebruik branden ('t is dus niet illegaal).

Maar ik kan wel op zo'n dure DVD branden maar ik heb gehoord dat je alle talen en ondertitelingen kan weg halen (Rippen toch?).

Mijn vraag is nu dus of je de film dan ook op een normale 700mb CD kan branden als je dat hebt gedaan? :)

Alvast bedankt!

Nee, (licht er natuurlijk aan wat voor film {ik ga uit van een dvd net zoals in de winkel}) Dan kan het niet, je kan een film niet zo klein maken hij moet sowieso op een Dvd je kan inderdaad de ondertiteling en eventueel reclames enzo wel weghalen (vraag me niet hoe)

Dennizzz

Geplaatst:

Oke bedankt voor je info..

Maar er was iets dat je dat kon doen ofzo..? Misschien dat je dan 2 films er op kon zetten ofzo? Ik weet het niet meer ;)

Ff over het branden!

Maar nu... Bij Nero klik ik dan op 'Schijf kopiëren'.

Kan die dan ook DVD's branden of moet ik daar ergens speciaal voor op klikken of een speciaal programma hebben?

Geplaatst:

Als je DVD's op een normale CD wil branden, moet je bij Nero SVCD of VCD aanklikken.

SVCD (super video Compact Disc) VCD (Video Compact Disc)

De kwaliteit van het geluid en beeld zijn wel slechter.

maarja dat is de enige manier, om DVD's op een normale CD te branden.

Geplaatst:

Kijk op http://www.doom9.net (gaat niet over doom spel maar over dvdtjes maken enzo). Daar kan je zeker het antwoord vinden. Als je het niet snapt kan je de taal ook in Nederlands veranderen op die site ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik dacht toch echt dat een film dvd branden verboden was. ;)

En doom9.net is een site die warez aan bied om illegale dingen te doen.Zoals DVD's rippen.

Voor Timovich je moet denk ik ook alles weghalen en je dvd compressen met dvd shrink .

En dan zal die denk ik passen. Weet niet of je hem kan afspelen op een dvd speler. De meeste ondersteunen wel gewone cd's.

Maar als je wat hulp nodig heb met de programma's PB me dan maar even.

ewoud

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

Het is voor eigen gebruik ;)

B.I.G zegt zelf:

pamflet.gif

Bedankt voor je tip maar ik hoorde toevallig net hier voor al over DVD Shrink :)

Probleem is dus opgelost.

Geplaatst:
Het is voor eigen gebruik ;)

B.I.G zegt zelf:

pamflet.gif

Bedankt voor je tip maar ik hoorde toevallig net hier voor al over DVD Shrink :)

Probleem is dus opgelost.

Ik heb niks gezegd :D Foutje moet kunnen.

Maar ik heb het ook niet op die BIG.

Het Moet zijn Brand Illegale Games & software

Geplaatst:

Haha ja dat zou beter zijn ;)

Btw het is gelukt hoor! :D

Hij doet het zelfs op de Ps2!

Tnx hoor iedereen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...