robinho123 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Als ik mijn gta sa versie 2 downgrade naar versie 1, kan ik dan nog met mijn save doorgaan of moet ik overnieuw Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Dat ligt eraan, als je versie 2 hebt, en ook een versie 2 Savegame gedownload hebt, en je SA donwgraad naar V1, dan móet je zelfs doorgaan met je savegame. Er is een patcher die ook de savegames anders maakt, maar daar weet ik de link niet voor. Maar je kunt dus gewoon door gaan met je savegame Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) De patch staat los van de savegames, dit komt door de twee soorten versies: die voor het modden en die voor de savegames. Als je patcht, wijzig je de versie voor het modden, niet die voor de savegames. Als je die van je savegames wilt wijzigen, moet je de versie-files downloaden: V1 files V2 files Pak het zojuist gedownloade pakket uit met WinRAR. Klik rechts op één van de pakketten en kies 'Uitpakken in ...\'. Open de map en kopieer de bestanden. Ga naar je GTA San Andreas-map en open 'data' » 'script'. Plak daar je bestanden. Je hebt de andere versie (gezien het feit je wilt patchen, zal jij al V2 hebben, download dus V1). Wil je weer terug naar je oude versie, moet je het andere pakket downloaden en de hierboven beschreven stappen weer volgen. @ hierboven: Die is er niet, naar mijn weten in ieder geval niet. Je kunt wel beide versies spelen of je versie wijzigen (zie mijn uitleg hierboven). Bewerkt: 14 juli 2008 door VWO-er Reageren
robinho123 Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ja maar het is dat ik al lang bezig ben met mijn save en ik had niet gedownload maar gwoon zelf overnieuw ben begonnen. ik zit nu op 89% dus als ik overnieuw zou moeten gaan zou ik dat niet leuk vinde denk ik:P maar heeft dus geen effect? en die patch doet t niet denk ik want ik geef aan in welke map gta zit en dan zegt die dat hij het niet heeft gevonden Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Als hij hem niet kan vinden, zit je dan wel in de goede map? Je moet niet 'GTA San Andreas User Files' in 'Mijn Documenten' (of in Vista kortweg 'Documenten') selecteren, maar waar je GTA San Andreas hebt geselecteerd (screen). Daar zal 'gta_sa.exe', het bestand dat gewijzigd wordt, staan. Mocht je niet weten waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd, gebruik dan de zoekfunctie van je pc en zoek op 'gta_sa.exe'. De map waar het bestand staat, is de locatie die je moet invoeren/opzoeken. Bewerkt: 14 juli 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.