Jump to content

Max Payne The Movie

Recommended Posts

Geplaatst:

Gasten!

Van de game Max Payne (door Rockstar Games) verschijnt een film.

En de trailer wou ik jullie even laten checken:

Wat vind je ervan en ga je hem checken in de bios?

Meestal zegt men dat films van games bagger zijn, dus eerst maar eens Hitman checken.

Maargoed, de film gaat dus gewoon Max Payne The Movie heten en ik ben erg benieuwd.

Mvg,

G r a n d T h e f (T w a n)O

Geplaatst:

Als sinds MP 2 hoopte ik dat er ooit een film van kwam. De games hebben zo'n goede storyline, goede gameplay. Het zijn gewoon 2 topgames. Hopelijk word deze film geen goedkope flop, zoals andere, maar een goede film. :tu:

Geplaatst:
Als sinds MP 2 hoopte ik dat er ooit een film van kwam. De games hebben zo'n goede storyline, goede gameplay. Het zijn gewoon 2 topgames. Hopelijk word deze film geen goedkope flop, zoals andere, maar een goede film. :tu:

Ik hoop meer dat er ooit nog een Max Payne 3 komt. En dan weer in het goede stijltje van deel 1. Deel 2 was ook wel leuk maar ik vond het geen echte Max Payne game meer.

Geplaatst:

Wel jammer dat Rockstar Games geen film productie doet.

Zo kunnen ze nog eens wat leuke filmpjes maken over GTA of Bully. _O_

Geplaatst:
Wel jammer dat Rockstar Games geen film productie doet.

Zo kunnen ze nog eens wat leuke filmpjes maken over GTA of Bully. _O_

Ik denk dat dat niet lang zal duren. Ze hebben al een hele aparte graphics afdeling (weet niet zeker hoe ie heet) en van de game wereld naar de film wereld gaan is maar een kleine stap. Vooral voor R*.

Geplaatst:

Quote van mijzelf op een ander forum hierover:

Uhuh, juist, in Max Payne vochten we ook tegen vliegende monsters en soldaten in nanosuits...

Ziet er misschien leuk uit, maar tot nu toe zie ik er niet veel Max Payne in. :(

Edit: In Max Payne is er een of ander drug genaamd "Valkyr" misschien zijn die monsters, zoals eerder genoemd, illusies?

Geplaatst:

@robin bbb

Dat zijn raven.

Ik zou het niet geloven maar ze aangezien hitman ook al als film gemaakt hebben, en sin city waar dit op kan lijken. Lijkt het me heel gaaf zeker met veel ontploffingen en schietpartijen, nou dan denk ik toch wel dat er een gta film komt. :D

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...