Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier weer een nieuwe, ben er zelf wel tevreden over. Deze vind ik de beste van mij tot nog toe:

davidsilvayk8.png

Commands en Rate's plz :D

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

best wel goed,

alleen past de achtergrond niet zo goed bij die sterretjes,

ik zou me, moest ik jouw zijn, iets meer consentreren op de achtergrond ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Nou... Ik vind hem neit echt mooi, eerder lelijk eigenlijk...

Ik zie dat jij het leuk vind om sigs te maken over voetbal, maar voetbalsigs maken is gewoon een heel andere stijl dan game sigs etc. Jij combineert game sigs met een voetbalrender, maar dar staat gewoon niet :N Voetbalsigs zijn ook meestal 500 x 200 ;)

Mischien moet je eens wat tut's over voetbalsigs volgen, en je registrenen op een voetbal Graphics forum.

Ik zelf ben lid van Soccergraphics, maar daar ligt het niveau echt heel hoog. Jon-asses is daar ook lid en zijn sigs vinden ze daar normaal :7 kun je nagaan....

Jij kan nog geen tut's bekijken op SG (afkorting voor Soccergraphics), pas als je lid bent. Je kunt wel even kijken op FM-fans forum, want daar staan ook goede tuts op en je hoeftr er geen lid voor te zijn. Ik zelf vind Deze wel goed om te beginnen :)

Suc6 en als je in de voetbalsigs-scene ( :cab: ) gaat, blijf dan ook hier je sigs posten ;)

@hieronder: graag gedaan :)

Bewerkt: door Arthis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...