demian_456 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ik was wat aan het rondschieten in de sprunk opslagruimte en in eens komt manny daar binnen ik heb het spel 100% uit dus manny is dood dus hoe kan dit ???? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Hij lijkt er wel ongeveer op, maar het is hem niet. En als het hem was, was het geen easter egg. Manny: Bewerkt: 14 juli 2008 door Kai-ShockWave Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Het is inderdaad niet Manny. Wel een coole foto zo met een NP die zich de tandjes schrikt De gezichtsuitdrukking.... Priceless Bewerkt: 15 juli 2008 door LangeDraak Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Hahah:P zon mannetje heb ik nog nooit gezien eerst dacht ik dat dit over die sprunk keeper ging maar toen ik verder las ging t hier dus om:P Leuk gevonden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.