Jump to content

UT Vs Kloep

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Spellen/Op PC

Soort design: Signature

Size design: 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Opmerking: Succes!

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Sorry, heb geen tijd en aangezien ik over 2 dagen weg ga lijkt het me toch geen goeie keus. :)

Veel succes met je battle nog!

Bewerkt: door 2fast{0}

Ik ga wel :D Ik hoop hem vandaag nog in te kunnen leveren ;)

Hier is hij dan:

mgsri2.png

Succes UT :tu:

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Kloep: Globaal een mooie sig. Render is opzich goed, alleen zie je op sommige plekken een witte rand. Jammer dat je geen rand eromheen gedaan hebt. Verder had je iets meer kunnen spelen met de tekst die er nu een beetje saai bij staat. "Kloep" valt ook helemaal weg, dat weer jammer is.

UT: Kleurrijke sig. Jammer dat het iets te veel overbelicht is, dat het weer wat minder maakt. Render staat er wel goed in en de effecten zijn opzich oké. Zit totaal wel iets teveel glow-effect in.

Moeilijke keuze :puh: Maar ik kies voor ..U.T..[/font]

Geplaatst:

Kloep:

Jou sig is mooi maar niet erg opvallend genoeg.

De tekst past er dan wel weer goed bij en de achtergrond kan er mee door.

Ik geef je sig een 7/10 omdat het vooral allemaal goed bij elkaar past. :)

UT:

Jou sig is daarintegen wel opvallend en helder.

De achtergrond had wel iets beter gekund maar je hebt wel mooie effecten gebruikt.

Je Render past er ook wel goed bij. Kortom, allebei mooie Sigs!

Mijn stem gaat uit naar: UT :tu:

Geplaatst:

Ik stem op UT

Kloep: ik vind dat je te weinig met je signature hebt gedaan, er kunnen meer effecten in, en er zit te veel brushwerk over je render.

UT: Jouw sig vind ik ook niet echt geweldig, hij is te overbelicht, maar heeft daarentegen wel wat meer effecten.

Geplaatst:
Ik stem op UT

Kloep: ik vind dat je te weinig met je signature hebt gedaan, er kunnen meer effecten in, en er zit te veel brushwerk over je render.

UT: Jouw sig vind ik ook niet echt geweldig, hij is te overbelicht, maar heeft daarentegen wel wat meer effecten.

Dat zijn geen brushes, maar LightTextures. En ik zeg alvast: Congratulations UT :tu:

Geplaatst:

Ut: Ik vind de jouwe wel leuk en mooi. Alleen rechts onderin da gedeelte past niet zo bij je sign ;) En je tekst pas er niet zo bij. 6/10

Kloep: Ik vind de jouwe ook wel leuk en mooi, alleen de tekst kloep vind ik er niet zo bij passen en de rest is prima ;)7.5/10

Geplaatst:

:schater:

Maar ik heb met de dodge tool het gezicht van mario even lichter gemaakt, hij was zo donker :puh:

Geplaatst:
:schater:

Maar ik heb met de dodge tool het gezicht van mario even lichter gemaakt, hij was zo donker :puh:

Kijk eens links, en je wordt blind van het licht ;)

Geplaatst:

Winnaar; Unmountable Tijmen -> +1 punt voor jou.

Verliezer; Kloep -> -1 punt voor jou.

Closed en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...