Sprudel Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ik was op youtube wat aan het zoeken naar San Andreas tot ik op dit filmpje terecht kwam http://nl.youtube.com/watch?v=0sNCIGdzEds&...feature=related Het Parkour van dit filmpje Kan ik zo'n parkour installeren?? Kan iemand me er mee helpen want ik sta te popelen om het ook te doen MVG Sprudel Reageren
Timske Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 >KLIK<, precies de zelfde! 2 screens zitten erbij Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Kan ik zo'n parkour installeren??Kan iemand me er mee helpen want ik sta te popelen om het ook te doen Elke mod heeft wel een readme(leesmij). Hier staat meestal uitgebreid uitgelegd hoe je zo'n mod moet downloaden. Als dat niet genoeg is, of als je de taal niet begrijpt, kun je altijd met je vraag terrecht in het Modding forum. Overigens kun je dit soort vragen altijd plaatsen in dit topic. Deze is ter voorkoming van steeds meer topics die vragen om een bepaalde mod.^^ Bewerkt: 14 juli 2008 door GTA-fan2 Reageren
Sprudel Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Kan ik zo'n parkour installeren??Kan iemand me er mee helpen want ik sta te popelen om het ook te doen Elke mod heeft wel een readme(leesmij). Hier staat meestal uitgebreid uitgelegd hoe je zo'n mod moet downloaden. Als dat niet genoeg is, of als je de taal niet begrijpt, kun je altijd met je vraag terrecht in het Modding forum. Overigens kun je dit soort vragen altijd plaatsen in dit topic. Deze is ter voorkoming van steeds meer topics die vragen om een bepaalde mod.^^ Ja ik snap de readme niet zo goed Zou je zo vriendelijk willen zijn om hem te vertalen?? Kzou je zeer dankbaar zijn. ### Installation ### ---------------------- EXTRACT ALL THE FILES WHERE YOU WANT, IT WILL CREATE A NEW FOLDER. Select files "crosstrack2.dff", "crosstrack2.txd" and "crosstrack2.col" contained in the "Add to gta3.img" folder and add them in "gta3.img" with an IMG Tool such as Spark. Copy the folder called "crosstrack2" in the folder data\maps of the GTA:SA main directory. Open file "gta.dat" (in "data" folder) with Notepad or another Text software and search this section: IDE DATA\MAPS\interior\savehous.IDE IDE DATA\MAPS\interior\stadint.IDE IDE DATA\MAPS\leveldes\seabed.IDE After the line "IDE DATA\MAPS\leveldes\seabed.IDE" add the line "IDE DATA\MAPS\crosstrack2\crosstrack2.IDE". Then search this section: IPL DATA\MAPS\country\countrys.IPL IPL DATA\MAPS\country\countryE.IPL IPL DATA\MAPS\country\countryW.IPL After the line "IPL DATA\MAPS\country\countryW.IPL" add the line "IPL DATA\MAPS\crosstrack2\crosstrack2.IPL". Save the file and run GTA:SA! Reageren
Timske Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Volgens mij moet je het met MEd instraleren ik weet het niet zeker :o Want het zijn wel MEd bestanden zie vernoemd worden en er is een nieuwe savehouse :o:p Reageren
Sprudel Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ok het is gelukt om alles toe te voege na zoveel keer nalezen ik ga nu Gta opstarten en zal reageren of het werkt of niet Reageren
Timske Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 ok het is gelukt om alles toe te voege na zoveel keer nalezen ik ga nu Gta opstarten en zal reageren of het werkt of niet Als je versie 2 hebt zal die vast blijven hangen tijdens het laden Reageren
Sprudel Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Jawel het werkt Bedankt voor alle moeite Reageren
Timske Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Jawel het werkt Bedankt voor alle moeite Veel plezier met je mod Werkt het savehouse enzo ook? Reageren
Sprudel Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Jawel het werkt Bedankt voor alle moeite Veel plezier met je mod Werkt het savehouse enzo ook? jaja werkt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.