Jump to content

BlackSite Area 51

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA Forum leden, ik heb pas geleden BlackSite Area 51 gekregen. Het is een mooie shooter, als je begint weet je al na 5á10 Minuten ongeveer wat het Einde zou zijn. Qua Graphics is het spel Super! En over het Geluid is ook niks te zeggen, als je Shooters leuk vind dan moet je deze Game zeker kopen. Het is het geld wel waard, maar als je snel bang bent door een Vreemde Wezen. Niet doen! :{ Want je hebt er wel enge momenten bij. ;) Het is een van de Mooiste Shooter die ik heb gespeeld. :Y Heb jij dit spel? Vertel erover. zie je Minpunten, of Pluspunten meldt ze dan hier. En je mening over dit spel? Vertel het! Binnenkort komen er Screens, en Video's van dit spel! :)

Geplaatst:

blacksite_reborn_00000.jpg

Dit spel had ik een keer als demo gespeeld op de Xbox 360, het is een knap staafje werk.

Want volgens mij begin je bij een open punt, op het begin is het nog aardig rustig maar voordat je op een andere plek staat wordt het schieten en spanning !

Zelf weet ik geen beoordeling voor het spel, maar voor de rest van het spel is het toppie.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, de Details zijn echt mooi uitgewerkt. Maar je hebt echt veel Spanning tijdens het spelen ja. :Y Want je weet niet wat er kan gaan gebeuren. Dat vind Haasje ook best wel eng. :7 Oké Hier een paar Screens van BlackSite Area 51 !

Screen 1.

17955_normal.jpg

Screen 2.

img_27531_area51.jpg

Bewerkt: door GTA Haas

Haasjes zijn altijd bang :puh:

De spanning is wel irritant net zoals bij Fear.

Mooi screens trouwens, die het niet doen :tu:

Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:

Ze doen het nu hoor! :7

Geplaatst:

Ze doen het nu hoor! :7

Fijn :), maar je had het toch ook over filmpjes ?

Hier de 1e Filmpje! Morgen Upload ik nog een andere! :)

Bewerkt: door GTA Haas
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Hier de 1e Filmpje! Morgen Upload ik nog een andere! :)

Het lijkt mij wel hard. Alleen, zal ik ook eerlijk zeggen, Ik krijg nachtmerries als ik zulke monsters zie :puh: .

Dus ik ga het niet halen!

Groeten,

Ik heb de demo gedownload en vond er erg weinig aan, de besturing werkt ook niet helemaal. Dus is mijn mening zoek jij een leuke shooter dan kan je beter voor Resistance Fall Of Man gaan. :)

Edit: Misschien een leuk weetje, want ik kwam een tijdje geleden een nieuws bericht tegen over de game, en de maker gaf toe dat de game erg slecht was. Dit zegt toch wel heel wat over de game. :clown:

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:
Ik heb de demo gedownload en vond er erg weinig aan, de besturing werkt ook niet helemaal. Dus is mijn mening zoek jij een leuke shooter dan kan je beter voor Resistance Fall Of Man gaan. :)

Edit: Misschien een leuk weetje, want ik kwam een tijdje geleden een nieuws bericht tegen over de game, en de maker gaf toe dat de game erg slecht was. Dit zegt toch wel heel wat over de game. :clown:

Maar ik ben bang van het spel Resistance Fall Of Man . :7

Geplaatst:

Ik heb ook wel is van die schrik momenten, maar als ik al die beesten dan heb afgeknald dan lucht het ontzettend op en ben ik niet meer bang. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb ook wel is van die schrik momenten, maar als ik al die beesten dan heb afgeknald dan lucht het ontzettend op en ben ik niet meer bang. :)

Dat is bij mij niet zo, als er een Alien/Beest tevoorschijn komt dan druk ik meteen op de Esc knop, de Menu knop. :7

• 1 maand later...
Geplaatst:

*Bump...* Tja... omdat er laatste tijd weinig werdt gepost in dit Topic over BlackSite Area 51, dacht ik maar ff om een Bumpje te plaatsen. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...