Jump to content

windows xp thema probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

hee ik heb een probleem na dat me broertje op mijn pc heb gezeten

ik weet niet wat hij gedaan heb maar als ik mijn pc nu afsluit krijg ik zo een windows 95/98 afsluiting

en als ik ctrl+alt+delete druk krijg ik een schermpje waar je kan kiezen tussen taakbeheer afmelden computer vergrendelen en anuleren ik haat dit erg weet iemand hier wat op????

alvast bedankt!!!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zelf nu vista dus ik kan het niet bekijken. Het heeft volgens mij wel iets te maken met de instelling waarvoor de de pc gebruikt word. :puh: Ik kijk zo wel even op mijn andere pc als je dan nog niet geholpen bent. :)

EDIT: Effe gekenen voor je. Het antwoord is= Configuratiescherm->Gebruikersaccounts->manier waarop mensen zich aan en af melden.

Hier moet je dan ervoor zorgen dat je "welkomsscherm weergeven" aangevinkt hebt staan.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
Ik heb zelf nu vista dus ik kan het niet bekijken. Het heeft volgens mij wel iets te maken met de instelling waarvoor de de pc gebruikt word. :puh: Ik kijk zo wel even op mijn andere pc als je dan nog niet geholpen bent. :)

EDIT: Effe gekenen voor je. Het antwoord is= Configuratiescherm->Gebruikersaccounts->manier waarop mensen zich aan en af melden.

Hier moet je dan ervoor zorgen dat je "welkomsscherm weergeven" aangevinkt hebt staan.

dat bedoel ik niet echt...

ik ben enigste gebruiker heb ook geen gast alleen admin ik zelf dus

als ik pc opstart krijg ik een soort windows 95/98 schermpje met je naam en ken je nog een w8 in stellen daar onder

maar als je het velt leeg laat en ook drukt kom je uit op je bureaublad dit wil ik weg hebben dus

dat bedoel ik niet echt...

ik ben enigste gebruiker heb ook geen gast alleen admin ik zelf dus

als ik pc opstart krijg ik een soort windows 95/98 schermpje met je naam en ken je nog een w8 in stellen daar onder

maar als je het velt leeg laat en ook drukt kom je uit op je bureaublad dit wil ik weg hebben dus

Heb je het al geprobeerd? Maak eens een screenshot. Ik weet het waarschijlijk wel wat je bedoelt maar ik wil het even zeker weten. Ik ga nu weer even kijken.

EDIT: Als ik al in eerste instantie gelijk heb (:puh:) dan krijg je tijdens het opstarten een pop-up venster.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

ja zo iets waar je een w8w kan in vullen maar ik ken geen screen plaatsen dat vind ik erg rot

Geplaatst:
ja zo iets waar je een w8w kan in vullen maar ik ken geen screen plaatsen dat vind ik erg rot

Heb je echt mijn eerste advies geprobeert? Toen ik ging testen kreeg ik dezelfde situatie als dat jij mij omschreef.

Geplaatst:

daar ligt het niet aan omdat ik maar een gebruiker heb ik zelf dus ik heb geen gast of andere personen op mijn pc snapje? wat jij bedoeld kan ik alleen aan vinken als ik meerder gebruikers heb wat ik niet heb dus

Zoals jij nu zegt heb jij nu deze inlogscherm en je wilt deze inlogscherm. Dan moet je zoals IV trailer al zei,

> Klik op de Start knop

> Kies configuratiescherm

> Selecteer gebruikersaccounts

> Klik op de link "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen"

> Klik het vakje "Het welkomstvenster gebruiken" aan als je via het welkomstvenster wil aanmelden.

> Daarna klik je op de knop "Opties Toepassen"

Anders moet je beter uitleggen welk probleem je hebt.

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

Zoals jij nu zegt heb jij nu deze login scherm heb ik ja maar ik ben enigste gebruiker maar ik wil helemaal geen inlog scherm ik wil meteen in windows komen dus meteen op me bureaublad snapje? dus dat je niet hoeft in te loggen of zo

in het kort

-1acc staat op de pc ik zelf voor de rest niemand

-wil geen inlog scherm maar meteen mijn bureaublad

-ik krijg nu dit scherm dit

zo kan iemand me helpen??

alvast bedankt

Geplaatst:

Probeer eens:

Start > Uitvoeren > control userpasswords2 in typen en

op enter te drukken. Dan ''Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te gebruiken'' het vinkje weghalen en ''Toepassen''.

Geplaatst:
Probeer eens:

Start > Uitvoeren > control userpasswords2 in typen en

op enter te drukken. Dan ''Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te gebruiken'' het vinkje weghalen en ''Toepassen''.

bedankt :)!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...