Jump to content

Control..

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan ik met de tractor da achterste ding omhoog en omlaag krijgen ;)

Dan kan ik het ook bij de forklift, dumper, packer en andere doen :puh:

Geplaatst:

Ik snap niet echt helemaal wat je bedoeld. Misschien wel dat van de forklift. Dat gebeurt bij de PC doormiddel van: 8(omhoog) en 2(omlaag). Gebruik wel altijd de nummertoetsen op de numpad. Op de PS-2: Rechterjoystick naar voren(omhoog) en Rechterjoystick naar beneden zorgt ervoor dat de heftanden dalen. Voor de X-box zou ik het echt niet weten.

Over dat andere snap ik het eigenlijk niet echt. Ik weet wel zeker dat je daar niks omhoog of omlaag kunt doen. :N

Geplaatst:
Over dat andere snap ik het eigenlijk niet echt. Ik weet wel zeker dat je daar niks omhoog of omlaag kunt doen. :N

De Tractor heeft ook een trekhaak, welke omhoog en omlaag kan. Je kan hiermee, net zoals met de Towtruck, wagens aankoppelen en verslepen.

Geplaatst:

Besturing voor Forklift (heftruck), Towtruck (takelwagen) en Traktor zijn voor allemaal ongeveer hetzelfde, d.w.z. dat je dezelfde knoppen gebruikt voor het speciale beweegbare gedeelte. Kijk uiteraard even op wikigta: klik. (kijk dus bij takelwagen en heftruck) ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...