Sjorszzz Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Hallo, Ik merk dat mijn spel GTA IV voor de ps3 erg snel achteruit gaat. Het gebeurd steeds vaker dat als ik met een Helikopter rondvlieg dat er dan ineens een gebouw uit het niets voor m,n neus verschijnd. Zomaar uit het niets! En ook als ik rond rijd in een auto dan zie ik steeds vaker een huis of bomen verschijnen! Het was net ook al zo erg dat als ik de camera (in game hoor) naar links verschoof dan verdwenen er ineens containers en prullenbakken. En zodra ik de camera weer terug naar rechts deed verschenen de containers en prullenbakken weer! Zo kon ik ze steeds laten verdwijnen en weer zichtbaar maken. Echt heel irritand en heel raar. Zo zijn er nog wat meer van dit soort dingen. Want toen het spel nog maar net nieuw was waren deze problemen er nog helemaal niet. En nu gebeurd het steeds vaker. Ik ben heel zuinig op mijn spel/disk en ook op m,n ps3 Er zit nog geen enkel krasje of vuil op. Dus heeft iemand enig idee hoe dit kan komen? En misschien ook hoe ik het kan oplossen? Want op deze manier lijkt het wel dat mijn spel het over een paar maanden helemaal niet meer doet. Nouja ik hoor het wel. Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Kleine krasjes of vuil op de cd? Heb ik ook wel eens last van :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 k heb er geen last van :O het kan aan het spel liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Online gebeuren wel rare dingen laatste tijd. Miss door die patch ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Online gebeuren wel rare dingen laatste tijd. Miss door die patch ofzo. kan mischien ook door laag komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Ik heb soms dat gebouwen moeten laden ofzo zodat je ze ff niet ziet maar ik heb helemaal geen last van die hele rare dingen die jullie hebben. Check de CD na op krassen of vlekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Kleine krasjes of vuil op de cd?Heb ik ook wel eens last van :$ ja idd maar dan zou ik ook last moeten hebben maar ik heb wel de 360 versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 De meeste zeggen dat het misschien aan vuil of kleine krasjes kan liggen. Maar ik zei in mn 1e post al meteen dat dat er niet bij mij is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
minithug Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 gta achteruit? neehoor, het licht aan je geheugen.. als hij vol zit gaat alles wat slomer, maar het kan ook zijn dat er een beetje stof ofzo opzit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 gta achteruit? neehoor, het licht aan je geheugen.. als hij vol zit gaat alles wat slomer,maar het kan ook zijn dat er een beetje stof ofzo opzit Wtf? Geheugen? Met een PS3 met keuze van 20 tot 80GB kom je niet gauw tekort aan geheugen hoor o.O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 gta achteruit? neehoor, het licht aan je geheugen.. als hij vol zit gaat alles wat slomer,maar het kan ook zijn dat er een beetje stof ofzo opzit Wtf? Geheugen? Met een PS3 met keuze van 20 tot 80GB kom je niet gauw tekort aan geheugen hoor o.O Jij haalt even wat door elkaar. Jij bedoeld een harde schijf terwijl minithug het waarschijnlijk over RAM geheugen heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 gta achteruit? neehoor, het licht aan je geheugen.. als hij vol zit gaat alles wat slomer,maar het kan ook zijn dat er een beetje stof ofzo opzit Wtf? Geheugen? Met een PS3 met keuze van 20 tot 80GB kom je niet gauw tekort aan geheugen hoor o.O Jij haalt even wat door elkaar. Jij bedoeld een harde schijf terwijl minithug het waarschijnlijk over RAM geheugen heeft. Niet alweer he? :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Hmm, toen ik de titel zag, dacht ik dat juist alles andersom werd, dat je dus terug in de tijd ging Maar misschien is je lens of cd vuil, of wat je kan doen is je install verwijderen en opnieuw installeren, misschien dat dat helpt, en natuurlijk updates installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 heb ik ook weleens ja, de laatste tijd. ook zag ik laatst mensen spawnen uit het niets. normaal zie je ze niet zomaar spawnen. online gebeuren ook vage dingen ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 gta achteruit? neehoor, het licht aan je geheugen.. als hij vol zit gaat alles wat slomer,maar het kan ook zijn dat er een beetje stof ofzo opzit Wtf? Geheugen? Met een PS3 met keuze van 20 tot 80GB kom je niet gauw tekort aan geheugen hoor o.O Jij haalt even wat door elkaar. Jij bedoeld een harde schijf terwijl minithug het waarschijnlijk over RAM geheugen heeft. Wat is dan het RAM geheugen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.