Jump to content

Spel GTA IV gaat steeds verder achteruit!


Sjorszzz

Recommended Posts

heb ik ook weleens ja, de laatste tijd. ook zag ik laatst mensen spawnen uit het niets.

normaal zie je ze niet zomaar spawnen. online gebeuren ook vage dingen ja.

Had ik ook, vandaag was ik met -_-Alex-_- aan het gamen(Partymode) en toen reden we voorbij een Ripley, ik sprong uit de wagen, en was verbaasd waar dat hugeass ding nou was gebleven, ik keek naar rechts, niks, ik keek naar links, fats, stond dan ding recht voor mijn poten.

Raar,

Het ram geheugen, wikipedia dan maar?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjorszzz

    3

  • Wienish

    3

  • FerryN

    2

  • rjravi1

    2

gta achteruit? neehoor, het licht aan je geheugen.. als hij vol zit gaat alles wat slomer,

maar het kan ook zijn dat er een beetje stof ofzo opzit

Wtf? Geheugen? Met een PS3 met keuze van 20 tot 80GB kom je niet

gauw tekort aan geheugen hoor o.O

Jij haalt even wat door elkaar. Jij bedoeld een harde schijf terwijl minithug het waarschijnlijk over RAM geheugen heeft.

Wat is dan het RAM geheugen?

Het RAM (geen RAM-geheugen want de M staat al voor 'Memory') is het werkgeheugen: de (spel)computer gebruikt dit geheugen voor het tijdelijk opslaan van instructies, data en berekeningen. :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Goede dag Sjorszzz

Ik zou als ik jou was je cd heel goed schoon maken met een schoon doekje zonder was vezachter het beste een nieuw doekje kopen en wassen ZONDER WAS VERZACHTER waarom ik dit zeg is omdat het een bluaray disk is en er zit een bluaray lezer in je ps3 de bluaray leser is nog sterker dan een dvd of cd rom leser drrm is je beeld ook zo mooi ^_^ maar probeer dat eens als de problemen voor blijven doen ( Mail Dan ff naar die Mail Adres )

Gangster4everr (at) hotmail DOT com ik help je graag ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar jij zegt dat het neit aan krasjes ligt maar kan jij door je ps3 heen kijken dan of er stof op de laser zit ?

Doordat er misschien daar stof op zit werkt de laser niet meer goed

Hoelang heb je je ps3 al ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het voor een groot deel te maken heeft met de buitentemperatuur. Het is nu een stuk warmer dan toen je het spel kocht.

een paar graden verschil in je kamer betekent een groot verschil in koeling.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dat ook met ps2 spellen in het begin deden ze het perfect maar naar een tijdje ging het steeds slechter,slomer.(zonder krassen op de disc)

toen heb ik een keer een LENSCLEANER gekocht en gebruikt en daarna deed alles het weer perfect.ik neem aan dat dat ook zo werk op de ps3/ dus mijn advies is om een lenscleaner te kopen(is een cd met mini borsteltjes, werkt goed)

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik merk dat mijn spel GTA IV voor de ps3 erg snel achteruit gaat.

Het gebeurd steeds vaker dat als ik met een Helikopter rondvlieg dat er dan ineens een gebouw uit het niets voor m,n

neus verschijnd.

Zomaar uit het niets!

En ook als ik rond rijd in een auto dan zie ik steeds vaker een huis of bomen verschijnen!

Het was net ook al zo erg dat als ik de camera (in game hoor) naar links verschoof dan verdwenen er ineens containers

en prullenbakken.

En zodra ik de camera weer terug naar rechts deed verschenen de containers en prullenbakken weer!

Zo kon ik ze steeds laten verdwijnen en weer zichtbaar maken.

Echt heel irritand en heel raar.

Zo zijn er nog wat meer van dit soort dingen.

Want toen het spel nog maar net nieuw was waren deze problemen er nog helemaal niet.

En nu gebeurd het steeds vaker.

Ik ben heel zuinig op mijn spel/disk en ook op m,n ps3

Er zit nog geen enkel krasje of vuil op.

Dus heeft iemand enig idee hoe dit kan komen?

En misschien ook hoe ik het kan oplossen?

Want op deze manier lijkt het wel dat mijn spel het over een paar maanden helemaal niet meer doet.

Nouja ik hoor het wel.

Alvast bedankt.

heb het gehad bij de missie paper trail alleen maar lichtjes en boven water schoot jacob veel te laad en m,n playstation ging veel lawaai maken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het voor een groot deel te maken heeft met de buitentemperatuur. Het is nu een stuk warmer dan toen je het spel kocht.

een paar graden verschil in je kamer betekent een groot verschil in koeling.

ik denk niet dat dat de hoofdoorzaak is maar dat zou wel mee kunnen spelen.

Als je een 40 gb ps3 hebt zou ik je aanraden om de fantest te doen, dan loopt de koeling weer net ietsje soepeler en beter wat al iets verschil kan maken

heb je een 20/60/80 gb ps3 raad ik af om de fantest te doen omdat dit in deze modellen geen ingebouwde functie van sony zelf is en het is slecht voor je ps3, daarom zou je bij deze modellen beter een sofzuiger op de laagste stand langs de luchtroosters kunnen halen

Edit: in dit filmpje kun je zien hoe je de fantest voor de 40 gb start: http://nl.youtube.com/watch?v=JhU4_Rm0GQU

Bewerkt: door Mitc-Hell
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, krasjes en vuil doet veel. Bij Xbox 360 kan Cache opschonen veel doen. Ik heb er op Xbox 360 geen last van. Dus krasjes of vuil, of lens ie niet meer goed werkt zo ken ik er ook een de er last van op zijn ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien weet ik het probleem !

Heb je je Playstation 3/Xbox 360 te lang aan laten staan, want daar kan het ook door komen.

Laat je Playstation 3/Xbox 360 even wat rust nemen, en ga over een half uurtje weer verder spelen.

Kijken of je het verschil ziet :Y

MVG, Fuffie.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien weet ik het probleem !

Heb je je Playstation 3/Xbox 360 te lang aan laten staan, want daar kan het ook door komen.

Laat je Playstation 3/Xbox 360 even wat rust nemen, en ga over een half uurtje weer verder spelen.

Kijken of je het verschil ziet :Y

MVG, Fuffie.

ik heb me xbox al 3 jaar hij staat dag en nacht aan en ik heb hem niet een keer te warm zien worden hij is ook nooit weg geweest voor reparatie hij heeft de laaste tijd wel wat fratsen maar dat komt door de kabel van xbox naar hdtv

maar ik zou even je ventilators schoonmaken en z'n special clean cdtje over de lens halen dat moet toch wel wat minder problemen geven

Bewerkt: door gta_player
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...