zezima0014 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Hmz, hier heb ik nog nooit gecheated, maar de laadtijden van missies en cutscenes zijn wel langer geworden. Ik moest een keer zelfs terug naar Xbox dashboard. Kan zijn dat je veel op Gta Iv speelt, oftewel staat je PS3 te dicht tegen een muur! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
carl0 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik heb hier zelf ook 'n topic over gemaakt, want ik heb dus hetzelfde probleem. Bij mij gaat gta ook achteruit, maar ik weet niet of het aan de cheats ligt.. Bij mij in het spel spacen de schaduwvlakken volledig, ze verschijnen en verdwijnen steeds, echt superirritant man Ik snap er echt niks van, ik denk dat ik maar new game ga beginnen, hopen dat dat werkt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.