Jump to content

Problemen met gta..


carl0

Recommended Posts

Hey,

Gister tijdens het spelen van gta ben ik 'n paar vrij zorgwekkende problemen tegengekomen, de schaduwen van gebouwen veranderen bijvoorbeeld continu, heel raar omdat ik dit nog nooit eerder meegemaakt heb. Je ziet echt steeds donkere vlakken verschijnen en verdwijnen :? Ook heb ik problemen met de framerate die op bepaalde momenten opmerkelijk traag worden, alsof het spel niet snel genoeg kan laden ofzo.

Zou dit te maken kunnen hebben met het cheat gebruik? want ik gebruik wel 's cheats, maar save dan nooit.

ik gebruik ze alleen bij het freeroamen.. zou het cheaten effect kunnen hebben op de gameplay?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Cheaten heeft geen effect als je het niet saved. Kan er ook aanliggen wat voor console je gebruikt, de een is daar net beter in dan de ander.

Of je hebt een cheat gebruikt en perongeluk toch gesaved, maar de kans lijkt me klein dat je dan al problemen krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Cheaten heeft geen effect als je het niet saved. Kan er ook aanliggen wat voor console je gebruikt, de een is daar net beter in dan de ander.

Of je hebt een cheat gebruikt en perongeluk toch gesaved, maar de kans lijkt me klein dat je dan al problemen krijgt.

Ja daarom vond ik het ook al zo raar.. en ik denk niet dat ik perongeluk gesaved heb, ik let daar wel op.. Oja en ik gebruik de PS3, denk niet dat het aan de console zelf ligt.

denk niet dat het door het cheaten komt dan kan je R* aanklagen

heb je iets aan de game instellingen gedaan waardoor die donkere vlakken van gebouwen verschijnen???

Ja heb tijdje terug toen ik het spel kocht de brightness van het spel aangepast, maar dat hebben er meerdere gedaan.. dus denk dat het daar ook niet aan ligt..

En dat van die Framerate heb ik misschien een verklaring voor.. als je console vele berekeningen tegelijk moet uitvoeren dat het ietsje trager word dan normaal, Bijvoorbeeld als er meerdere auto's tegelijk exploderen moet je console meer uitvoeren en word ie dus iets langzamer.. zou kunnen toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit het enige spel waarbij je dit hebt?

Ja: Waarschijnlijk heb je een bekraste/defecte schijf. Mocht hij niet bekrast zijn ga dan terug naar de winkel.

Nee: Er is iets mis met de hardware van je PS3. Bel of mail Sony.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit het enige spel waarbij je dit hebt?

Ja: Waarschijnlijk heb je een bekraste/defecte schijf. Mocht hij niet bekrast zijn ga dan terug naar de winkel.

Nee: Er is iets mis met de hardware van je PS3. Bel of mail Sony.

Hier sluit ik me bij aan :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe vaak je hier last van hebt, maar ik heb dit heel af en toe en dan is mijn ps3 lawaai aan het maken van hier tot Tokio (en dan is alles ook rete sloom en gebeuren er ook dit soort vage dingen), maar als ik hem dan opnieuw opstart is het allemaal weer goed. Maar als je er elke keer last van hebt zou ik het ook niet weten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe vaak je hier last van hebt, maar ik heb dit heel af en toe en dan is mijn ps3 lawaai aan het maken van hier tot Tokio (en dan is alles ook rete sloom en gebeuren er ook dit soort vage dingen), maar als ik hem dan opnieuw opstart is het allemaal weer goed. Maar als je er elke keer last van hebt zou ik het ook niet weten

dat had ik met mn ps2 en die is nu kapot

k zou het snel laten checken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...