Djmaddox Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 vliegen,rijden,schieten,stunts doen en modifications maken/invoeren.
henkipje Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 mijn beste: Super lang met 6 sterren achtervolgt worden... echt koel!!!
GTAspirit Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Met mijn bmx stunten in het skatepark in LS naast het ziekenhuis. Heb gisteren Dubbele macktwist en twee dubbele salto's gedaan ONMOGELIJK Maar met wat aanpassingen is het gelukt.
Gtaforums Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Mijn talent is prostituees ophalen, en keihard door de stad heen rijden.
gangsta_shit Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 k'ben goed in :: -wandelen xD -tunen en dan met nitro door de straten vlammen -CJ vetmesten -stunten -foto's van de stad nemen -protecting ma bro's -zombies en aliens (mod) neerknallen grtz,,
-Stan- Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Ik denk de politie afschudden of driveby's uitvoeren (wat heel erg leuk is). Ik vind het ook wel lagge dat homies foto's kunnen maken van CJ . ps: ik moet zeggen dat CJ niet erg foto-geniek is.
Rinaldootje Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Met een motor door de straten van SF en LS rijden. Met infurnes offroad rijden
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Vanaf nu verwacht ik alleen nog talenten die uitzonderlijk zijn. Dus geen spamposts meer dat je goed kan rijden en/of schieten en zo mooi voor een stoplicht kan stilstaan. Ik geef dit topic nog een laatste kans, zodra er wederom gespamed wordt gaat dit topic dicht.
007 Harings Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik ben goed in flikken te doden en met de auto te rijden en met een hydra te vliegen
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Vanaf nu verwacht ik alleen nog talenten die uitzonderlijk zijn. Dus geen spamposts meer dat je goed kan rijden en/of schieten en zo mooi voor een stoplicht kan stilstaan. Ik geef dit topic nog een laatste kans, zodra er wederom gespamed wordt gaat dit topic dicht. Ik ben goed in flikken te doden en met de auto te rijden en met een hydra te vliegen Heel goed 007 Harings, dat was precies de spam dat dit slotje nodig had.
Recommended Posts