Jump to content

Wat is jouw talent in GTA SA?

Recommended Posts

Geplaatst:

Het rijden vind ik 1 van de dingen die ik wel goed kan, verder de controle over de Voertuigen in de lucht ^_^

• Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• WaRioRZ

5

• _KoE_Mzungu

4

• GTAspirit

4

• Nissan

3

Geplaatst:
Ik heb een keer in minder dan 1 dag de 100% gehaald

Onmogelijk want je doet er minimaal 72 uur over met cheats.

En een dag heeft er maar 24 uur.

Praatjes vullen geen gaatjes.

En schelden doet geen zeer, een klap helpt meer!

Ontopic waar ik goed in ben?

*Cheaten

*Valsspelen

*Muziek luisteren

*glitchen :D

En nu ff serieus ontopic:

*stunten

*antie politie truukjes uitvoeren

*met een tank en hunter schieten

Geplaatst:

Mijn talent:

DM (online)

Stunten (offline)

Wat ik wel leuk vind maar waar ik niet echt goed in ben is:

Dragracen (online)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mijn talent is vliegen. Vooral met de jet.

Zet me in dat vliegtuigje, en ik vlieg je om je oren.

Als ik over het verboden terrein vlieg en hydras en raketten achter me aan krijg

laat staan vijf *en,dan land ik nog (al dan niet met een afgebroken vliegtuig) en zorg dat

m'n wantedlevel weg is. ;)

Geplaatst:

Ik ben goed in:

Zelfmoord plegen

Cheaten

Vanaf hoge gebouwen op peds vallen

crashen

de lucht in schieten door middel van satchel charges, een granaat en een ambulance

in een of andere hemel terecht komen en in het water belanden op de een of andere manier

gangs pissig maken

Effe serieus:

6 sterren krijgen in een erg korte tijd en het zonder vliegtuig een halfuur uit te houden zonder dood te gaan.

Geplaatst:

1. Rijden met landvoertuigen.

2. Lang met de de politie achter mij aan met veel sterren wanted level overleven.

3. stunts uithalen.

4. grappige dingen doen.

5. En ehh... Heel Grand Theft Auto San Andreas pissig maken. ^_^

Geplaatst:

de storyline uitspellen zonder: opgepakt te worden. maar 5 missie's vaalen in totaal. :D En : heel San Andreas onveilig maken ;)

Geplaatst:

In heel hard autorijden door de natuurgebieden Flint County en Red county. ook over de snelwegen. het komt zelden voor dat ik over de kop vlieg :tu:

Geplaatst:

ten eerste ik ben zeer goed in racen op grond ,water en lucht ook nog in ontsnappen aan de politie en vechten tegen politie en ballas of andere gangs

Geplaatst:

In het echt doe ik veel aan spoedrijden! Dit lukt mij ook heel goed in GTA : San Andreas! dus dat is mijn talent voor de rest ook dat het niet moeilijk is vind ik mezelf goed met fiets :puh:

Geplaatst:

Ik denk vliegen met een Hydra. Voor de rest kan ik best goed rijden in andere auto's zoals die auto van Sweet 8)

Geplaatst:

gewoon clean driven maar sportief

>>> Door _KoE_Mzungu: Dit is een Nederlands forum, schrijf daarom ook gewoon ABN.<<<

Geplaatst:

Waar ik goed in ben? :?

Ik ben eigenlijk overal slecht in, waarom denk je dat ik de bijnaam "Die Soft" heb? :puh:

Nouja, ik heb toch een specialiteit: de "zakenman" spelen, als ik iemand vermoord, doe ik dat realistisch, bijvoorbeeld proffesioneel met een Silenced 9MM. Maar als ik me ga vervelen pik ik gewoon de Minigun op bij de brug in SF. En ga ik lekker oudbollig iedereen neermaaien. :erm:

Geplaatst:

Ik ben vooal goed in driften ^_^

Maar wat ik altijd bij me heb gehad is fragge met een sniper. Geen spel waar ik het niet kan. :sigaar:

Verder ben ik goed met desert eagle, zoals iemand al op pagina 1 zei, echt iets voor mannen. In veel spellen own ik er wel mee!

See ya :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...