vice Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik vind dat ik vrij goed kan vliegen, ik heb nooit de vlieglessen voltooid(omdat ik nog niet zo ver ben geraakt ) maar ik kan toch al wel vrij goed vliegen, en sinds kort heb ik ook het draaien onder de knie, dus ik denk dat(als ik ooit bij de vlieglessen geraakt) dat het vrij goed zal gaan.
Arthis Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Speelde laatst weer eens SA en was wel goed in driften
Maggot_metalhead666 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 met een gepimpte ranger rallys rijden met de flikken achter mij:p ik win toch altijd
kpaenen Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) -stuntvliege met de rustler xD -schietpartijen houden met mn Desert Eagle -met een towtruck de politie meeslepen zo zorgen dat ze tegen en andere auto botsen waarvan hun sirene opspringt en ze die auto gaan volgen, waardoor die mensen op misterieuze wijze een drive-by doen op de politie -Fast Food Eten Bewerkt: 15 november 2008 door kpaenen
Nstyle08Z Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Dit is mijn lijstje waar ik goed in ben: Motor/Wagen rijden - Ik kan goed driften met een wagen en een motor en ook goed stunten. De politie pesten - Het is wel leuk als je de politie pest en ik heb dan allemaal grappige ideetjes in mijn hoofd om de politie lekker te pesten. Dingen ontploffen - Laatst heb ik een tunnel vol auto's gepropt die in de richting reden, de mensen bleven daar omdat ze niets zinnigs te doen hebben en als de tunnel vol is gooi ik daar van die doosjes met een knopje op en ik krijg dan wanted-level en cheat ik een snelle auto en wacht tot de politie tegen de hoop auto's botst (omdat ze dom zijn) en dan rijd ik een eindjes verder en laat de boel ontploffen. Of met de rocketlauncher. En nog dingen... - Dingen die ik op dit moment niet echt direct kan vertellen.
pk99 Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 mensen moorden. crossen. racen. geld verdienen.(met cheats super goed zonder niet echt)
Rinaldootje Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Snipen Cross country driving veel geld verdienen Suicide terrorist spelen (Autobom in auto plaatsen, auto vol met satchelcharges plaatden en daarnast laten exploderen. gokken Daten met vrindinnen berg op rijden met een tanker en aanhanger Drive by's doen vanaf een trein jetpack vliegen hydra vliegen niet gepakt worden met 6 sterren. (Ben nog nooit opgepakt met 6 sterren. word wel bijna altijd kapotgereden) niet gepakt worden met 5 sterren. niet gepakt worden met 4 sterren niet gepakt worden met 3 sterren niet gepakt worden met 2 sterren niet gepakt worden met 1 ster racen EE zoekken Snipen Snipen overgrote ketting maken van towtrucks en tractors en dan nog rondrijden. (Meestal over vliegveld) Vliegen Schieten met m4 Schieten met ak47 Schieten met silenced pistol Schieten met smg Schieten met Heatseeking rocketlauncher Triatlons Parachuut springen. heli vliegen krasloos rondrijden met een overgrote voertuig NIET CHEATEN Nutteloose lijstjes maken Rinaldootje Bewerkt: 22 november 2008 door Rinaldootje
Teraku Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Stealthy zijn met een knife Mappen, in MED en in MTA:Race Goed mikken Dansen Lowriden Taxi missies Vigilante missies Burglary Parkour (op zo'n beetje elk dak proberen te klimmen en van dak naar dak gaan) Stunten met een NRG-500 Bewerkt: 22 november 2008 door Teraku
LukRacer Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 1. Met heat seeking Rocket launcher vanaf een dakje 6 strerren krijgen. 2. Mensen ownen in samp met hydra. 3. Auto's Pimpen 4. rijden 5. Modden. 6. Stunten
Gast Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 PC: Brokken maken. Xbox: cheaten. Fly with bombs! Vliegen Auto's tunen.
---Diablo--- Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ik ben goed in het rijden met een auto.. En met het rijden op een moter (voorkeur: politiemotor)
Recommended Posts