ComKwak Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 - Ontsnappen van de politei - Snipen - Raketten ontwijken terwijl je in een Hydra vliegt over area 69 - Beat the Cock (pas als ik de Burgulary missie gedaan heb) - Crashen... in politiewagens - Naar het hoogste gebouw in LS gaan, ket dak vol met Vortrexen cheaten (ontploffen het best), sachtel charge in het midden plaatsen, van het dak afgaan, boel laten onploffen, van de zooi genieten - Van dak tot dak bunnyhoppen (met cheat) - Vriendinnen op een of andere manier dood laten gaan (moeten ze maar niet me me naar de disco gaan, ik vindt dat dnasen niet de doen) - In een tank zo lang mogelijk 6 sterren hebben (nog nooit gepakt)
Dinkydau Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Mijn talent is... Deathmatch in MTA, liefst Wankenstein stijl.
wes-vercetti Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) -ik met hydra of area 69 ik hou het dan 2 uur vol tot cj dood gaat van de honger en dan zonder ook maar 1 keer te worden geraakt - kotsen omdat ik teveel pizzas eet zodat ik veel vet en heb dat verbrand en niet me spieren Bewerkt: 2 januari 2009 door wes-vercetti
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik ben goed in: - Stunten met alle voertuigen, vooral met NRG-900 en Hydra. - 6 sterren heel lang volhouden. - Killen.
Carl-CJ-Jonhsen Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 met een een at-400 vliegen met 6 star wanted level
pk99 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 crashen. moorden stunten rood rijden perongeluk iemand overrijden(gewoon expres)
Ristridin464 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Snel rijden met mooie auto's
-JM Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Wheelie's maken met een faggio van 12 minuten lang.
The Hulk Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik ben goed in helikopter vliegen vooral in een Hunter.
RobbieB Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Met een BMX in het skatepark salto's maken, en de ballas ontwijken.
GTAspirit Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 ik ben goed in : -gangs neerschieten -racen met 1 der welke voetuig behalve de bmx iets minder maar gaat goed -sluipschutten -tunen -met een hydra mooie kunstjes maken en area 69 pesten haha. heb 2 uur aan een stuk aan het vliegen geweets bij area 69 zonder geraakt te worden moet je kunnen als er stuk of 8 bommewerpers zijn of 4 of hoevel zijn er?
Nstyle08Z Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Met een BMX in het skatepark salto's maken, en de ballas ontwijken.Volgens mij is salto's maken in GTA SA met BMXen, fietsen, motors en in die aard niet mogelijk...Ontopic: Ik kan goed autorijden maar met een motor gaat dat minder maar meestal nog altijd vlot. Ik kan goed de politie pesten. En dan zijn er nog dingen waarop ik niet snel kan komen...
Deluxo Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Killen kan ik heel goed, en gangs/politie doodschieten. Oja, ik kan 6 wanted sterren maken. Bewerkt: 27 februari 2009 door gtadevil
GTAspirit Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Killen kan ik heel goed, en gangs/politie doodschieten.Oja, ik kan 6 wanted sterren maken. jha met een cheat haha ontopic: ik heb net gta san andreas gedaan en heb geprobeer een stoppie van 20 seconden te doen het lukte alleen niet maar wel 15 seconden de truck is :als je stoppie doet moet je gewoon vierkantje en dan voorovergaanhangen dan ineens gasgeven,zo blijft hij hele tijd voor maar niet te veel gas geven want dan lich je eraf
Recommended Posts