Comet Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 zou iemand me even kunnen helpen met deze vliegmissies, twil ni lukken Missie(s): flying school Cheaten: nee Versie: 1 alvast bedankt GTASAsf3.b
WaRioRZ Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Kwil het wel doen, maar het probleem is da'k net een mod heb geinstalleerd waardoor ik savegames niet kan laden Naja iemand anders wil het wel doen Greetz, WaRioRZ >>> Door Bling: Je hoeft geen post te plaatsen als je een aanvraag niet doet. Dat doen de andere 72.000+ leden ook niet. <<<
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Svenie had wat problemen met z'n PC, vandaar dat ik de laatste oefening moest doen. Flying school: alles goud Beloning: Rustler, Stuntplane en Hunter op Verdant Meadows en een vliegbrevet die toegang geeft tot alle vliegvelden. De winkel Victim heeft ook z'n deuren geopend. Er zijn geen cheats en/of mods gebruikt. CJ is nu ook in het bezit van een kogelvrij vest (altijd handig). Veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 14 juli 2008 door _KoE_Mzungu
Comet Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Svenie had wat problemen met z'n PC, vandaar dat ik de laatste oefening moest doen. Flying school: alles goud Beloning: Rustler, Stuntplane en Hunter op Verdant Meadows en een vliegbrevet die toegang geeft tot alle vliegvelden. De winkel Victim heeft ook z'n deuren geopend. Er zijn geen cheats en/of mods gebruikt. CJ is nu ook in het bezit van een kogelvrij vest (altijd handig). Veel plezier met de rest van het spel. ne helen dikke merci voor het afwerken van die missies
Recommended Posts