Xanland Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Missie(s): End of the Line (Deel 3) Cheaten: Nee Versie: v2.00 Overig: Gewoon naar de marker bij Sweet lopen en je zal in een een paar seconden in die Fritzler zitten. Helaas lukt hij mij niet na + 10 keer proberen. Hoop dat iemand deze voor mij kan afmaken! GTASAsf1.b Bewerkt: 14 juli 2008 door Xanland
WaRioRZ Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Missie(s): End of the Line (Deel 3)Cheaten: Nee Versie: v2.00 Overig: Gewoon naar de marker bij Sweet lopen en je zal in een een paar seconden in die Fritzler zitten. Helaas lukt hij mij niet na + 10 keer proberen. Hoop dat iemand deze voor mij kan afmaken! Is het niet leuker om deze missie zelf te proberen? Dan kan je het einde zien?
Xanland Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Missie(s): End of the Line (Deel 3)Cheaten: Nee Versie: v2.00 Overig: Gewoon naar de marker bij Sweet lopen en je zal in een een paar seconden in die Fritzler zitten. Helaas lukt hij mij niet na + 10 keer proberen. Hoop dat iemand deze voor mij kan afmaken! Is het niet leuker om deze missie zelf te proberen? Dan kan je het einde zien? Ik weet het, maar als ik het 10 keer moet proberen, dan zeg ik stop . Dan maar ff filmpje zoeken+bekijken erven op YT. xD
Ice Banana Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Mission Passed! Beloning(en): Respect $250.000 Einde van de rellen In dit geval ook de Dual Machine Geweren. Je kan nu verder met de Missie: Niets, je kreeg een filmpje te zien en daarmee zag je de outtro (Credits) Opmerkingen: Geen, het ging onverwacht heel gemakkelijk. Ik keek langer naar de credits dan de missie zelf. Ik heb, door het vele schietgebeuren de Hitman rang bereikt met de automatische machine pistolen , nu kan je er twee dragen. Veel plezier nog Geen Cheats en/of Mods gebruikt in deze SaveGame. Vraag het gerust raad als je problemen hebt of als je nog een Savegame gedaan wilt Savegame: GTASAsf1.b Bewerkt: 14 juli 2008 door Ice Banana
Xanland Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Dankjewel Ice Banana. Ik ga nog ff op zoek naar een filmpje met deze missie . Zo weet ik hoe de laatste cutscene is . Bedankt voor het doen verder. Mvg, Xanland.
Recommended Posts