Jump to content

End of the Line (Deel 3)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Missie(s): End of the Line (Deel 3)

Cheaten:  Nee

Versie: v2.00

Overig: Gewoon naar de marker bij Sweet lopen en je zal in een een paar seconden in die Fritzler zitten. :puh: Helaas lukt hij mij niet na + 10 keer proberen. Hoop dat iemand deze voor mij kan afmaken! :)

GTASAsf1.b

Bewerkt: door Xanland
Geplaatst:

Cheaten: Nee

Overig: Gewoon naar de marker bij Sweet lopen en je zal in een een paar seconden in die Fritzler zitten. :puh: Helaas lukt hij mij niet na + 10 keer proberen. Hoop dat iemand deze voor mij kan afmaken! :)

Is het niet leuker om deze missie zelf te proberen? :puh: Dan kan je het einde zien?

Geplaatst:

Cheaten: Nee

Is het niet leuker om deze missie zelf te proberen? :puh: Dan kan je het einde zien?

Ik weet het, maar als ik het 10 keer moet proberen, dan zeg ik stop :puh:. Dan maar ff filmpje zoeken+bekijken erven op YT. xD

Geplaatst: (bewerkt)

Mission Passed!

Beloning(en):

Respect

$250.000

Einde van de rellen

In dit geval ook de Dual Machine Geweren.

Je kan nu verder met de Missie:

Niets, je kreeg een filmpje te zien en daarmee zag je de outtro (Credits)

Opmerkingen:

Geen, het ging onverwacht heel gemakkelijk. Ik keek langer naar de credits dan de missie zelf.

Ik heb, door het vele schietgebeuren de Hitman rang bereikt met de automatische machine pistolen , nu kan je er twee dragen. Veel plezier nog ;)

Geen Cheats en/of Mods gebruikt in deze SaveGame.

Vraag het gerust raad als je problemen hebt of als je nog een Savegame gedaan wilt :sigaar:

Savegame:

GTASAsf1.b

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:

Dankjewel Ice Banana. Ik ga nog ff op zoek naar een filmpje met deze missie :puh:. Zo weet ik hoe de laatste cutscene is :puh:.

Bedankt voor het doen verder.

Mvg, Xanland.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...