tjippie Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 hoe vinden jullie hem? me aller eerste, en ja der loopt een lijntje beneden die niet goed is, maar ik weeet nie hoe die weg moet hahaha Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Kheb er zelf ook nog niet zo verstand van. Maar ik zal proberen goed te raten. Tziet er voor je eerste sig mooi uit. De tekst is wat klein. En kvind um een beetje druk. Kgeef um een 7.0 ga zo door! Reageren
tjippie Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 JEUH!!! een 7.0 nog wel :O ik haal nog eneens zulke hoger cijfers op school whaha thnx man :D Reageren
Kloep Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Nou, het is je eerste sig, maar ik zal je wat tips geven: Je 3 renders zijn er te veel, 1 is genoeg, en als je het niet kunt laten, kun je er ook 2 doen Maar drie op een rij is niet echt mooi. Verder is je tekst te klein, wat het een beetje onduidelijk maakt. In der renders en de witte wolk (?) heb je een "Wind" doorheen gedaan wat niet echt een mooi effect geeft. Ik zou nog vele tuts volgen en dan zal je zien dat het steeds beter gaat Deze sig geef ik een 5/10, maar gewoon blijven oefenen en dan zal je snel tienen krijgen Reageren
tjippie Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Nou, het is je eerste sig, maar ik zal je wat tips geven:Je 3 renders zijn er te veel, 1 is genoeg, en als je het niet kunt laten, kun je er ook 2 doen Maar drie op een rij is niet echt mooi. Verder is je tekst te klein, wat het een beetje onduidelijk maakt. In der renders en de witte wolk (?) heb je een "Wind" doorheen gedaan wat niet echt een mooi effect geeft. Ik zou nog vele tuts volgen en dan zal je zien dat het steeds beter gaat Deze sig geef ik een 5/10, maar gewoon blijven oefenen en dan zal je snel tienen krijgen die witte wolk is vuur uit 't wapen, maar thnx voor de tips.. ik kan alleen ervan leren ben blij dat je het allemaal even meld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.