rutgerk Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Ik heb het spel voor ongeveer 80% nu uitgespeeld en zag deze kleurstelling van de Coquette voor het eerst rijden. Ziet er wel vet uit. Weet iemand of er nog meer auto's zijn met zulk soort paint jobs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Hmm, de Huntley Sport misschien, ik weet niet. Maar die coquette heb ik nog nooit zo gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Ten eerste welkom op dit forum ja huntley sport in verschillende kleuren en de Partiot me amerikaanse vlag. greets niko belic Bewerkt: 14 juli 2008 door niko belic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Ehhmm... Net zoals niko al zegt: Welkom op het forum. Sorry dat ik je zo moet pesten zo kort nadat je registreert, maar in dit topic wordt ook al gepraat over die Coquette, misschien dat vragen erover dus beter daar passen. Btw: er is wel een andere auto met striping langs de kant ja, dat is een zwarte Huntley Sport. Groetjes, Alex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Ehhmm... Net zoals niko al zegt: Welkom op het forum. Sorry dat ik je zo moet pesten zo kort nadat je registreert, maar in dit topic wordt ook al gepraat over die Coquette, misschien dat vragen erover dus beter daar passen. Btw: er is wel een andere auto met striping langs de kant ja, dat is een zwarte Huntley Sport. Groetjes, Alex Yup als je iets wilt weten moet je in dat topic zijn. Daar is deze "A-team coquette" ook al ontdekt. Al vindt ik hem zelf helemaal niks maarja zal wel aan mij liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 die kroket is niet zo heel bijzonder hoor... net als de gt-versies van sommige auto's zie je ze soms rijden. alleen deze paintjob kun je ook via Pay'nSpray krijgen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Vette Coquette die ga ik ook ff opzoeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 welkom op het forum en ja er zijn meerdere wagens met een paintjob en er zijn ook getunde wagens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sandesh Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Ziet er goed uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Deze is al bekend ja, kijk maar in de topic die -_-Alex-_- gaf. Tevens, is er de Huntley sport, die Groen, Geel, Zwart was dacht ik, en de Patriot met de Amerikaanse vlag erop. En Welkom op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Deze is al bekend ja, kijk maar in de topic die -_-Alex-_- gaf.Tevens, is er de Huntley sport, die Groen, Geel, Zwart was dacht ik, en de Patriot met de Amerikaanse vlag erop. En Welkom op het forum Waarom krijg ik ineens de indruk dat Brucie (van die Huntley) een hippie is? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Deze is al bekend ja, kijk maar in de topic die -_-Alex-_- gaf.Tevens, is er de Huntley sport, die Groen, Geel, Zwart was dacht ik, en de Patriot met de Amerikaanse vlag erop. En Welkom op het forum Waarom krijg ik ineens de indruk dat Brucie (van die Huntley) een hippie is? :$ Hippies roken toch alleen wiet, en slikken/spuiten toch geen Steroides? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 zou k niet weten hij ziet er niet uit als een hipie maar als een mongool [/font] die te veel steriods gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 zou k niet wetenhij ziet er niet uit als een hipie maar als een mongool [/font] die te veel steriods gebruikt hij is gewoon net als Hancock: zuipt teveel en meent alles ongestraft te kunnen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 zou k niet wetenhij ziet er niet uit als een hipie maar als een mongool [/font] die te veel steriods gebruikt hij is gewoon net als Hancock: zuipt teveel en meent alles ongestraft te kunnen doen. hahahhaha je hebt wel e en beetje gelijk zoals niko zij: met zn misvormde ballen[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.