ikt Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Meerdere auto's hjebben two-tone kleuren. De Dukes heeft ook zo'n kleur. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Meerdere auto's hjebben two-tone kleuren. De Dukes heeft ook zo'n kleur. En de Stallion 550Ci heeft dat ook vaker, alleen heeft die de streep over de motor- kap en het dak en zijn kont. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Meerdere auto's hjebben two-tone kleuren. De Dukes heeft ook zo'n kleur. En de Stallion 550Ci heeft dat ook vaker, alleen heeft die de streep over de motor- kap en het dak en zijn kont. En de Banshee, en de Futo, en de Feroci kan je de wielen spuiten. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Meerdere auto's hjebben two-tone kleuren. De Dukes heeft ook zo'n kleur. En de Stallion 550Ci heeft dat ook vaker, alleen heeft die de streep over de motor- kap en het dak en zijn kont. En de Banshee, en de Futo, en de Feroci kan je de wielen spuiten. Banshee en Futo hebben ook striping vaak ja :o Wielen spuiten? das nieuw voor mij. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Meerdere auto's hjebben two-tone kleuren. De Dukes heeft ook zo'n kleur. En de Stallion 550Ci heeft dat ook vaker, alleen heeft die de streep over de motor- kap en het dak en zijn kont. En de Banshee, en de Futo, en de Feroci kan je de wielen spuiten. Banshee en Futo hebben ook striping vaak ja :o Wielen spuiten? das nieuw voor mij. Voor mij niet. en de NRG heeft ook striping. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Meerdere auto's hjebben two-tone kleuren. De Dukes heeft ook zo'n kleur. En de Stallion 550Ci heeft dat ook vaker, alleen heeft die de streep over de motor- kap en het dak en zijn kont. En de Banshee, en de Futo, en de Feroci kan je de wielen spuiten. Banshee en Futo hebben ook striping vaak ja :o Wielen spuiten? das nieuw voor mij. Voor mij niet. en de NRG heeft ook striping. Das gewoon 2 kleur als je 't mij vraagt :') Ehmmm, ik kan even zo een twee drie geen nieuwe wagens bedenken. Ow ja, de Ripley met zijn zwarte streep bovenop :') Reageren
thug Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 er staat ergens een gepimte auto aan het oud huis waar die oude gast van de leone family woonde onderandere in gtaIII en liberty city stories. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Meerdere auto's hjebben two-tone kleuren. De Dukes heeft ook zo'n kleur. En de Stallion 550Ci heeft dat ook vaker, alleen heeft die de streep over de motor- kap en het dak en zijn kont. Ik moet vaker bij dat GT Topic kijken... Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Meerdere auto's hjebben two-tone kleuren. De Dukes heeft ook zo'n kleur. En de Stallion 550Ci heeft dat ook vaker, alleen heeft die de streep over de motor- kap en het dak en zijn kont. Ik moet vaker bij dat GT Topic kijken... Lol, het is eigenlijk niet zozeer een GT :') Meer zo'n Half-GT :$ Reageren
Gta Bram Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Die coquette heb ik ook gezien, en in gerede ik heb liever eigelijk een auto die SNELLER rijd als hij er getuned uitziet... Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 dat is bij de SULTAN RS wel so hij gaat sneller Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Die coquette heb ik ook gezien, en in gerede ik heb liever eigelijk een auto die SNELLER rijd als hij er getuned uitziet... Zoals de Sultan RS bedoel je? Heerlijke bak, alleen dat geluid al. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 weetje wat vet zou zijn een getunde Infernus Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 weetje wat vet zou zijn een getunde Infernus Hmm.. Je hebt ze met spoiler en zonder spoiler. Vind ik persoonlijk wel voldoende. En dan nog niet te vergeten het kleurenaanbod van die wagen: Je hebt ook kleuren die per hoek veranderen. Als je van de ene kant kijkt, is het donkergroen, en als je van de andere kant kijkt, is 't zwart. Das ook sjiek :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.