Jump to content

home alone

Christiaan076

Recommended Posts

Als je naar Westoke gaat ergens helemaal boven linker eiland gaat zie je zoon huis van home alone ik wee nie of het zeker is want ik heb die film lang gelede gezien.

-kwee nie of het een EE is-

Delen op andere websites

ALs je er een screen van het huis, en een foto uit de film bij doet kunnen we beoordelen of het om hetzelfde huis gaat.

Het huis van Home Alone zal ik alvast posten:

homealonehouseqb6.jpg

Daar zou het desbetreffende huis op moeten lijken. Zou best kunnen, het is een villawijk daar. Maar ik zou even niet zo gauw weten of er ook daadwerkelijk een van de villa's hier op lijkt. En ik ben even te lui om het te checken...

EDIT:

ROFL!!!

home_alone.jpg

Bewerkt: door Iscariah
Delen op andere websites

ALs je er een screen van het huis, en een foto uit de film bij doet kunnen we beoordelen of het om hetzelfde huis gaat.

homealonehouseqb6.jpg

Daar zou het desbetreffende huis op moeten lijken. Zou best kunnen, het is een villawijk daar. Maar ik zou even niet zo gauw weten of er ook daadwerkelijk een van de villa's hier op lijkt. En ik ben even te lui om het te checken...

EDIT:

ROFL!!!

home_alone.jpg

Die staat ook op ongein.

Delen op andere websites

WOEHAHA ROFL indeed

Zelf gemaakt of van waar anders?

Die staat ook op ongein.

Op ongein? Zou best eens kunnen ja... ^_^ Maar ik ben hem gewoon tegengekomen door deze zoekopdracht in Google afbeeldingen te geven: Home Alone. Dan zie je hem er tig keer tussen staan. Maar omdat ik dus niet op die ongein kom en het heel lang geleden is dat ik in aanraking ben gekomen met Home Alone (laat staan Micheal Jacksson, de pedo), kende ik dit niet. ;)

Delen op andere websites

homealonehouseqb6.jpg

EDIT:

ROFL!!!

home_alone.jpg

hahahaha mooie pic

:schater:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...