Christiaan076 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Als je naar Westoke gaat ergens helemaal boven linker eiland gaat zie je zoon huis van home alone ik wee nie of het zeker is want ik heb die film lang gelede gezien. -kwee nie of het een EE is- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 ik denk dat dat huis bedoelt dat in aanbouw is in het noorden van Alderney city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 ALs je er een screen van het huis, en een foto uit de film bij doet kunnen we beoordelen of het om hetzelfde huis gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) ALs je er een screen van het huis, en een foto uit de film bij doet kunnen we beoordelen of het om hetzelfde huis gaat. Het huis van Home Alone zal ik alvast posten: Daar zou het desbetreffende huis op moeten lijken. Zou best kunnen, het is een villawijk daar. Maar ik zou even niet zo gauw weten of er ook daadwerkelijk een van de villa's hier op lijkt. En ik ben even te lui om het te checken... EDIT: ROFL!!! Bewerkt: 16 juli 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) WOEHAHA ROFL indeed Zelf gemaakt of van waar anders? Bewerkt: 16 juli 2008 door Black Vegetable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 ALs je er een screen van het huis, en een foto uit de film bij doet kunnen we beoordelen of het om hetzelfde huis gaat. Het huis van Home Alone zal ik alvast posten: Daar zou het desbetreffende huis op moeten lijken. Zou best kunnen, het is een villawijk daar. Maar ik zou even niet zo gauw weten of er ook daadwerkelijk een van de villa's hier op lijkt. En ik ben even te lui om het te checken... EDIT: ROFL!!! Die staat ook op ongein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 WOEHAHA ROFL indeedZelf gemaakt of van waar anders? Die staat ook op ongein. Op ongein? Zou best eens kunnen ja... Maar ik ben hem gewoon tegengekomen door deze zoekopdracht in Google afbeeldingen te geven: Home Alone. Dan zie je hem er tig keer tussen staan. Maar omdat ik dus niet op die ongein kom en het heel lang geleden is dat ik in aanraking ben gekomen met Home Alone (laat staan Micheal Jacksson, de pedo), kende ik dit niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 ALs je er een screen van het huis, en een foto uit de film bij doet kunnen we beoordelen of het om hetzelfde huis gaat. Het huis van Home Alone zal ik alvast posten: Daar zou het desbetreffende huis op moeten lijken. Zou best kunnen, het is een villawijk daar. Maar ik zou even niet zo gauw weten of er ook daadwerkelijk een van de villa's hier op lijkt. En ik ben even te lui om het te checken... EDIT: ROFL!!! hahahaha mooie pic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Wat nou rockstarhumor, die MJ-pic is veel leuker XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.