Jump to content

Cd's kapot door ps3


jprein

Recommended Posts

Ik heb een probleempje, ik wou vorige keer gta 4 spelen maar mijn ps3 las de cd niet. De cd was helemaal niet vies ofzo maar toch even schoongemaakt totdat ik op eens een scheurtje vanuit het midden van de cd zag lopen. Wat het rare eraan is, is dat de cd er een hele tijd al niet meer uit is geweest omdat ik op het moment alleen maar gta4 speel.

Heeft iemand ook dit probleem gehad?

Of weet iemand misschien hoe dat heeft kunnen gebeuren?

mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleempje, ik wou vorige keer gta 4 spelen maar mijn ps3 las de cd niet. De cd was helemaal niet vies ofzo maar toch even schoongemaakt totdat ik op eens een scheurtje vanuit het midden van de cd zag lopen. Wat het rare eraan is, is dat de cd er een hele tijd al niet meer uit is geweest omdat ik op het moment alleen maar gta4 speel.

Heeft iemand ook dit probleem gehad?

Of weet iemand misschien hoe dat heeft kunnen gebeuren?

mvg

Heb je met je PS3 liggen verplaatsen of op liggen tillen terwijl er de CD inzat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleempje, ik wou vorige keer gta 4 spelen maar mijn ps3 las de cd niet. De cd was helemaal niet vies ofzo maar toch even schoongemaakt totdat ik op eens een scheurtje vanuit het midden van de cd zag lopen. Wat het rare eraan is, is dat de cd er een hele tijd al niet meer uit is geweest omdat ik op het moment alleen maar gta4 speel.

Heeft iemand ook dit probleem gehad?

Of weet iemand misschien hoe dat heeft kunnen gebeuren?

mvg

Heb je met je PS3 liggen verplaatsen of op liggen tillen terwijl er de CD inzat?

Dat doe ik altijd zo :') Denk niet dat 't daarmee te maken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Het scheurtje zal er wel ingezeten hebben en dat het nu pas opvalt.

Een console zorgt niet voor scheuren in je disks.....

En optillen / verplaatsen van je console terwijl deze aanstaat is in ieder geval af te raden. Het kan goed gaan maar vaak als het een keer fout gaat is het goed fout. Dus beter is om deze te laten staan en pas verplaatsen als deze uit staat.

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Het scheurtje zal er wel ingezeten hebben en dat het nu pas opvalt.

Een console zorgt niet voor scheuren in je disks.....

En optillen / verplaatsen van je console terwijl deze aanstaat is in ieder geval af te raden. Het kan goed gaan maar vaak als het een keer fout gaat is het goed fout. Dus beter is om deze te laten staan en pas verplaatsen als deze uit staat.

Dat bedoelden wij niet helemaal..

Wij bedoelden als de cd erin zat, niet

als hij uitstaat of aanstaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het scheurtje zal er wel ingezeten hebben en dat het nu pas opvalt.

Een console zorgt niet voor scheuren in je disks.....

En optillen / verplaatsen van je console terwijl deze aanstaat is in ieder geval af te raden. Het kan goed gaan maar vaak als het een keer fout gaat is het goed fout. Dus beter is om deze te laten staan en pas verplaatsen als deze uit staat.

Dat bedoelden wij niet helemaal..

Wij bedoelden als de cd erin zat, niet

als hij uitstaat of aanstaat.

Verplaatsen kan wel met een cd in de console echter niet als deze aanstaat...

Dan is het beter van niet gezien het risico.

We bedoelen hetzelfde echter gaat het een beetje langs elkaar heen :cya:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier volgens mij wel eerder iets over gezien. Moet je de zoekfunctie even gebruiken misschien levert het wat op.

En kijk anders eens hier. In dit topic zijn een hoop problemen van mensen met GTA IV samengevoegd wie weet staat er iets tussen wat je kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je met je PS3 liggen verplaatsen of op liggen tillen terwijl er de CD inzat?

Welja... Als ik even iets op moet tillen ga ik ook altijd erbij liggen hoor! Sure! Ik hoop voor je dat je bij Nederlandse les niet zo schrijft zoals je hier nu doet. Zowel, zal je best wel een heel laag cijfer halen. Serieus! :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je met je PS3 liggen verplaatsen of op liggen tillen terwijl er de CD inzat?

Welja... Als ik even iets op moet tillen ga ik ook altijd erbij liggen hoor! Sure! Ik hoop voor je dat je bij Nederlandse les niet zo schrijft zoals je hier nu doet. Zowel, zal je best wel een heel laag cijfer halen. Serieus! :sst:

Ik snap je probleem niet, iedereen gaat toch eerst liggen voordat hij/zij iets verplaatst? Doe jij dat niet ofzo?

Ik bedoel eigenlijk: Pest hem niet zo :$!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Heb je met je PS3 liggen verplaatsen of op liggen tillen terwijl er de CD inzat?

Welja... Als ik even iets op moet tillen ga ik ook altijd erbij liggen hoor! Sure! Ik hoop voor je dat je bij Nederlandse les niet zo schrijft zoals je hier nu doet. Zowel, zal je best wel een heel laag cijfer halen. Serieus! :sst:

Hou je bek gewoon als je niks nuttigs weet te posten man, jij denkt echt dat je alles goed weet he, betweter.

Flikker op man,

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook het zelfde probleem vrijdag 1 aug. wou ik ook gta gaan spelen maar hij wou hem niet lezen,

ook ik maakte hem schoon en probeerde het nog een keer toen ie het nog steeds niet deed ging ik de disc is goed bekijken en zag een scheurtje. ik ga daarom ook de eerst volgende werkdag contact op nemen met sony want ik heb de ps3 nog maar een maand en vindt het een beetje raar dat er nu al een scheur in zit terwijl ik er gewoon normaal voorzichtig mee omga heeft iemand anders hier ook het zelfde probleem en ook al contact met sony of anders. gehad ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...