joppie Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) (ik zit hier zeker niet goed om dit te vragen, mij excuses) Hey, Ik ben auto's aan het tunen met PS maar ik wil ze op internet zetten zodat je ze zo kan bekijken, maar is er een site waar dat kan... een soort galerij maken van door je zelf geüploade plaatjes? Ja? zou iemand dan zo aardig willen zij een linkie te geven? Hier een voorbeeld van wat ik bedoel: (Het logo is van mij en door mij gemaakt...) Alvast bedankt... PS. : Zeg gelijk ffjes wat je ervan vind!! b.v.d. Bewerkt: 14 juli 2008 door joppie Reageren
M4X Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, je kan plaatjes uploaden op Imageshack en dan kan je ze vervolgens hier showen in de 'Graphics Showroom', zodat mensen ze kunnen beoordelen. Meer heb je niet nodig denk ik, maar je kan ook een accountje aanmaken op een profielensite zoals Facebook, Hyves etc. puur om een gallerij te maken met je getunede plaatjes, maar ik denk dat de eerste manier makkelijker is Reageren
Kloep Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Op Imageshack kun je ook een gallery aanmaken Reageren
joppie Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ik heb gezien dat het ook via Photobucket kan, dat ga ik doen. Bedankt voor de suggesties. Reageren
KJF Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ik raad photobucket ook aan. Het load en upload sneller dan imageshack. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.