HoutwormNL Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) er is homebrew verkrijgbaar voor de ps3 zoals emulators zodat je nes kan spelen op de ps3 ik geef er geen info over omdat ik niet weet of dit legaal is of niet dus mijn vraag is dit legaal want als dit illegaal is doe ik dit niet het is voor de ps3 europese versie wil iemand me hiermee helpen want het lijkt me wel leuk:D DUS IS DIT ILLEGAAL OF NIET edit: hoorde net dat emulators wel legaal zijn maar de roms niet klopt dit ook? Bewerkt: 14 juli 2008 door HoutwormNL
Velaro Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 er is homebrew verkrijgbaar voor de ps3 zoals emulators zodat je nes kan spelen op de ps3ik geef er geen info over omdat ik niet weet of dit legaal is of niet dus mijn vraag is dit legaal want als dit illegaal is doe ik dit niet het is voor de ps3 europese versie wil iemand me hiermee helpen want het lijkt me wel leuk:D DUS IS DIT ILLEGAAL OF NIET edit: hoorde net dat emulators wel legaal zijn maar de roms niet klopt dit ook? Een emulator is illigaal. Als je bijvoorbeeld een PS3-game wil spelen, zal je een PS3 moeten kopen. En aangezien illigale dingen hier niet besproken mogen worden denk ik dat we dit topic beter laten rusten. Ik herinnner me trouwens nog een topic over emulators. Zoek eens met de zoekfunctie!
Sprunk Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Emulators en roms zijn vokgens mij wel legaal als je het orginele spel gekocht hebt. Correct me if i'm wrong.
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Emulators en roms zijn vokgens mij wel legaal als je het orginele spel gekocht hebt. Correct me if i'm wrong. Bij deze... You're Wrong Ik quote een bericht van GTA-Sheep: We bespreken op het forum géén emulators Het gevolg was een slotje, allesbetreft gebeurende dit topic.
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Dat is precies waar dit topic eindigt... Een emulator hoeft volgens mij niet illegaal te zijn, maar er is wel een grote kans. Daarom hebben wij besloten om het hier niet te bespreken.
Recommended Posts