Beagle Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 he jongens, vette tut enzo maar waar moet ik het Pawno script opslaan en onder welke naam zodat mijn (bijvoorbeeld) carrec909.rrr het in single player doet??tnx PAWNO is voor SA-MP, in singleplayer werk je in SCM. Het staat allemaal heel netjes in de tutorial beschreven waar je de Carrec moet zetten en hoe je het activeert. Reageren
kingwolf70 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 he jongens, vette tut enzo maar waar moet ik het Pawno script opslaan en onder welke naam zodat mijn (bijvoorbeeld) carrec909.rrr het in single player doet??tnx PAWNO is voor SA-MP, in singleplayer werk je in SCM. Het staat allemaal heel netjes in de tutorial beschreven waar je de Carrec moet zetten en hoe je het activeert. Als ik een path maak en carrec900.rrr invoeg bij carrec.img en ik ga ingame singleplayer doet hij het niet, waar kan dit aan liggen? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Als je jou script even wil posten in de [code]hier zet je je code[ /code] kunnen we zien waar het aan ligt Bewerkt: 6 februari 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.