leettjuh Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 VoilaEdit: Die KoE_Mzungu speelt ook altijd in op de actualiteiten..... Bedankt. en KoE_Mzungu ik zocht wel op wiki-gta, maar kon het niet vinden. volgende keer zoek ik beter Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Dat kon toen nog niet leettjuh, toen jij vroeg om die snapmap bestond die pagina op wiki nog niet (ze stonden alleen op een plattegrond met overige gebouwen en locaties). Sterker nog: jou vraag was voor mij de aanleiding om die pagina te gaan maken. Dus jij moet niet je excusses aanbieden aan mij .. nee .. ik moet jou bedanken voor je vraag. leettjuh bedankt Bewerkt: 17 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
leettjuh Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dat kon toen nog niet leettjuh, toen jij vroeg om die snapmap bestond die pagina op wiki nog niet (ze stonden alleen op een plattegrond met overige gebouwen en locaties). Sterker nog: jou vraag was voor mij de aanleiding om die pagina te gaan maken. Dus jij moet niet je excusses aanbieden aan mij .. nee .. ik moet jou bedanken voor je vraag.leettjuh bedankt haha, okee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.