m.e.t Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik kom niet verder met de missie stowaway. Dat is een missie van Toreno waarbij je met een motor op de ramp van een vliegtuig moet rijden. Ik kom helemaal niet in de buurt van het vliegtuig. Als de missie begint rij ik meteen aan maar dan is het vliegtuig al een heel eind voor en stijgt het op. Is dit een fout in het spel of doe ik zelf iets verkeerd? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik kom niet verder met de missie stowaway. Dat is een missie van Toreno waarbij je met een motor op de ramp van een vliegtuig moet rijden. Ik kom helemaal niet in de buurt van het vliegtuig. Als de missie begint rij ik meteen aan maar dan is het vliegtuig al een heel eind voor en stijgt het op. Is dit een fout in het spel of doe ik zelf iets verkeerd? Misschien heb je hier wat aan KLIK Reageren
m.e.t Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Bedankt, maar die had ik al bekeken. Nog andere tips? Reageren
JayKay Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Je moet proberen om gelijk achter het vliegtuig te komen, maar niet precies er achter. Er komen namelijk van die tonnen uit die je motor raken. Je moet dus iets rechts naast het vliegtuig gaan rijden, dus dat de tonnen je net niet raken. Als het vliegtuig opstijgt dan moet je snel naar links op de plank gaan en dan zit je erin! Veel succes Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Maar dat is ook wat op die website staat Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Wat het een stuk makkelijker maakt is om je frame limmitter en draw distance een stuk lager in te zetten.* Dit gedeelte zal dan gelijk een stuk makkelijker zijn. Wat je vooral moet doen, is in de aërodinamische houding** er naar toe rijden. Het eerste gedeelte moet je rechtdoor langs de mensen die het vuur op je openen. Vervolgens kun je het beste een beetje naar rechts. Tot je er vlak bij bent, kun je naar links om zo de vliegtuig in te rijden. *: Dit kan via options/display setup/advanced **: PC: op de PC kom je in de aërodinamische houding door snel achter elkaar op pijltje naar voren te klikken. Hou er rekening mee dat je hem niet ingedrukt houd, maar juist snel achterelkaar inklikt. PS-2: Je moet je joystick een klein stukje naar voren duwen. Duw hem niet te ver in. Reageren
jaspergijsberts Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Deze missie is bij mij gelukt door de cheat slowitdown in te tikken daardoor gaat het vliegtuig langzamer dan jij en kan je er makkelijk in ps. pas nog altijd op voor de vaten Reageren
m.e.t Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Bedankt!! Ik ga het meteen proberen! Ik heb hem gehaald met de slow it down cheat. Het lukte me niet anders. Iedereen bedankt voor de tips! Ik had trouwens nog een andere vraag. In de walktrough staat vaak dat je een missie niet kunt halen als je een riot cheat hebt gebruikt. Maar wat is een riot cheat eigenlijk? Bewerkt: 15 juli 2008 door GTA-Sheep Triple-post samenevoegd tot 1 Reageren
JayKay Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Bedankt!! Ik ga het meteen proberen!Ik heb hem gehaald met de slow it down cheat. Het lukte me niet anders. Iedereen bedankt voor de tips! Ik had trouwens nog een andere vraag. In de walktrough staat vaak dat je een missie niet kunt halen als je een riot cheat hebt gebruikt. Maar wat is een riot cheat eigenlijk? Riot cheat is een cheat dat alle mensen op straat gaan vechten met elkaar en soms ook met jou. Google doet wonderen. Bewerkt: 15 juli 2008 door ysohnul Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) De Riot-cheat zorgt ervoor dat de missie Madd Dogg niet haalbaar is. In deze missie probeert Madd Dogg, de rapper die je eerder in het spel hebt belazerd, zelfmoord te plegen door van een gebouw af te springen. Cj is medeplichtig aan het vernietigen van zijn carrière omdat hij vroeg in het spel de Rhymebook van Madd Dogg heeft gestolen in opdracht van Og Loc. Natuurlijk laat Cj dit niet op zijn geweten en zal jij proberen Madd Dogg te redden. Maar zoals ik al zei, is dat niet mogelijk doordat Mad Dogg direct na het aflopen van de cutscene van het gebouw afspringt. Als je de Riot-cheat hebt gebruikt. Je hebt - wat je ook probeert - geen kans om hem te kunnen redden. De Riot-cheats staat op de Wiki-pagina van cheats bekend als: Voetgangers vallen elkaar aan. De cheat: PC: STATE OF EMERGENCY PS-2: X-box: Op de PC is er een oplossing tegen deze bug. Daar heeft de lid ~Lance Vance een topic over gemaakt. Daar staat uitgelegd hoe je deze cheat ongedaan maakt. Klik Bewerkt: 15 juli 2008 door GTA-fan2 Reageren
Math Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb ook problemen met de missie Stowaway, precies dezelfde. Ik heb het ook geprobeerd met de arodynamische houding en dat werkte niet ik vind het jammer als ik die cheat moet gebruiken.. Mja kan niet anders dan:P Bewerkt: 3 augustus 2008 door Math Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb ook problemen met de missie Stowaway, precies dezelfde. Ik heb het ook geprobeerd met de arodynamische houding en dat werkte niet ik vind het jammer als ik die cheat moet gebruiken.. Mja kan niet anders dan:P Een paar posts terug zei gta-fan2 dit al: Je moet in het pauzemenu naar Options>Display>Advanced en dan zet je Frame Limiter aan. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 De Riot-cheat zorgt ervoor dat de missie Madd Dogg niet haalbaar is. In deze missie probeert Madd Dogg, de rapper die je eerder in het spel hebt belazerd, zelfmoord te plegen door van een gebouw af te springen. Cj is medeplichtig aan het vernietigen van zijn carrière omdat hij vroeg in het spel de Rhymebook van Madd Dogg heeft gestolen in opdracht van Og Loc. Natuurlijk laat Cj dit niet op zijn geweten en zal jij proberen Madd Dogg te redden. Maar zoals ik al zei, is dat niet mogelijk doordat Mad Dogg direct na het aflopen van de cutscene van het gebouw afspringt. Als je de Riot-cheat hebt gebruikt. Je hebt - wat je ook probeert - geen kans om hem te kunnen redden. De Riot-cheats staat op de Wiki-pagina van cheats bekend als: Voetgangers vallen elkaar aan. De cheat: PC: STATE OF EMERGENCY PS-2: X-box: Op de PC is er een oplossing tegen deze bug. Daar heeft de lid ~Lance Vance een topic over gemaakt. Daar staat uitgelegd hoe je deze cheat ongedaan maakt. Klik Ik heb hier ook iets voor, voor de Ps2, zoek maar eens op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.