Jump to content

Saints row 2 gecancelled voor ps3?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, vandaag keek ik toevallig wat filmpjes over saints row 2 en in 1 filmpje las ik een "berichtje" van iemand dat saints row misschien niet meer komt op de ps3, en dat dat ook stond op de "officiele" website. Ook stuurde nog iemand anders een berichtje dat je gegarendeerd op hem kon vertrouwen dat saints row 2 gecancelled zal worden voor ps3. Weet iemand hier meer over?

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Dit lijkt mij sterk, want als je hier op hun site kijk zie je onderin gewoon nog PS3 staan. Dus als hij eventueel word gecanceld voor de PS3 was dat wel weggehaald. ;)

Geplaatst:

Hopelijk is het wel zo, want Saints Row kwam eerst ook alleen uit op de Xbox 360. En nee ben geen Xbox 360 fanboy, heb ook PS3. :7

Geplaatst:
Hopelijk is het wel zo, want Saints Row kwam eerst ook alleen uit op de Xbox 360. En nee ben geen Xbox 360 fanboy, heb ook PS3. :7

hopelijk wel? gun mij ook de plezier ja :engel: ik weet namelijk ook de clue van het verhaal en ik ken de personages van youtube. Zo'n moeilijk groot verhaal had deel 1 niet dus er valt bijna niets te missen.

Geplaatst:
Dit lijkt mij sterk, want als je hier op hun site kijk zie je onderin gewoon nog PS3 staan. Dus als hij eventueel word gecanceld voor de PS3 was dat wel weggehaald. ;)

ja, dat weet ik. (ik zit nu achter de ps3 te internetten, dus ik kan die officiële site nu niet openen) Maar staat het ergens dat hij misschien niet komt op de ps3? Er staat inderdaad nog steeds Playstation 3 aangegeven onderaan.

Geplaatst:

Geen paniek, Saints Row 2 is gewoon bevestigd voor de PS3 op de E3, hij staat gepland voor Oktober 2008. Saints Row werd destijds wel gecancelled, en dat de filmpjes van Saints Row 2 van de Xbox zijn ligt er wellicht aan dat de Xbox het mainplatform is waarop de game ontwikkelt wordt ;)

@DaH: Tsja, misschien is dat wel zo, maar er zijn ook genoeg spellen die de omgekeerde weg bewandelt hebben. Devial May Cry, GTA, en zojuist ook Final Fantasy zijn slechts een paar voorbeelden van grote franchises die eerst exclusief voor de Playstation waren, maar nu ook voor de Xbox zijn.

Geplaatst:
Geen paniek, Saints Row 2 is gewoon bevestigd voor de PS3 op de E3, hij staat gepland voor Oktober 2008. Saints Row werd destijds wel gecancelled, en dat de filmpjes van Saints Row 2 van de Xbox zijn ligt er wellicht aan dat de Xbox het mainplatform is waarop de game ontwikkelt wordt ;)

@DaH: Tsja, misschien is dat wel zo, maar er zijn ook genoeg spellen die de omgekeerde weg bewandelt hebben. Devial May Cry, GTA, en zojuist ook Final Fantasy zijn slechts een paar voorbeelden van grote franchises die eerst exclusief voor de Playstation waren, maar nu ook voor de Xbox zijn.

Vergeet de Formule 1 games niet. ;) Buiten dat is er vandaag weer een trailer van Saints Row uitgegeven en daarin was netjes op het einde te zien dat hij voor de PS3, 360 en PC uitkwam. Was hij gecancelled dan had de PS3 zeker niet in het rijtje gestaan. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Tsja, misschien is dat wel zo, maar er zijn ook genoeg spellen die de omgekeerde weg bewandelt hebben. Devial May Cry, GTA, en zojuist ook Final Fantasy zijn slechts een paar voorbeelden van grote franchises die eerst exclusief voor de Playstation waren, maar nu ook voor de Xbox zijn.

Je was zeker even vergeten dat er voor GTA III ook nog GTA2 en 1 zaten? Die waren namelijk helemaal niet PS exclusief maar eerst voor de PC en later naar de PS en DC overgeport toen het een succes bleek te zijn.

Bewerkt: door 007 RoadRunner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...