mafkees99 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Dit heb ik nog noooit meegemaakt ik stond echt met open mond te kijken toen ik met onweer over het vliegveld reedt met motor. en ik stapte af om een ander voertuig te pakken werd ik geraakt door bliksem ofz :O ineens was heel mijn beeld wit en toen was ik ineens dood! Heeft iemand anders dit ooit gehad? Bewerkt: 15 juli 2008 door mafkees99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Nee, maar lijkt me wel knettergaaf :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 volgens mij werdt je als je een wanted level had. door een sniper in een helicopter doodgemaakt. hij kan 1 hit kill doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Serieus? Of is het weer eens zo'n hoax.. Maar ik zal het eens proberen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 hahaha dan heb je wel echte peg nee ik heb het nooit eerder gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mafkees99 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Nee want had geen politie achter mij aan ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Dit heb ik nog noooit meegemaakt ik stond echt met open mond te kijken toen ik met onweer over het vliegveld reedt met motor. en ik stapte af om een ander voertuig te pakken werd ik geraakt door bliksem ofz :O ineens was heel mijn beeld wit en toen was ik ineens dood!Heeft iemand anders dit ooit gehad? Weet je zeker dat het de bliksem was ??? Dit heb ik namelijk nog nooit gehad en al redelijk vaak met slecht weer op het vliegveld geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mafkees99 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 nee maar waaarom word mijn beeld dan ineens helemaal wit en hoor ik zo'n bliksemschicht gaan en ben ik eens dood :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Dit heb ik nog noooit meegemaakt ik stond echt met open mond te kijken toen ik met onweer over het vliegveld reedt met motor. en ik stapte af om een ander voertuig te pakken werd ik geraakt door bliksem ofz :O ineens was heel mijn beeld wit en toen was ik ineens dood!Heeft iemand anders dit ooit gehad? Weet je zeker dat het de bliksem was ??? Dit heb ik namelijk nog nooit gehad en al redelijk vaak met slecht weer op het vliegveld geweest Knettergaaf :o Maar ehh, wat noem jij slecht weer? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mafkees99 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Er staat onweer geen slecht weer Bewerkt: 15 juli 2008 door mafkees99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Dit heb ik nog noooit meegemaakt ik stond echt met open mond te kijken toen ik met onweer over het vliegveld reedt met motor. en ik stapte af om een ander voertuig te pakken werd ik geraakt door bliksem ofz :O ineens was heel mijn beeld wit en toen was ik ineens dood!Heeft iemand anders dit ooit gehad? Weet je zeker dat het de bliksem was ??? Dit heb ik namelijk nog nooit gehad en al redelijk vaak met slecht weer op het vliegveld geweest Knettergaaf :o Maar ehh, wat noem jij slecht weer? :$ Slecht weer noem ik storm, regenbuien en onweer..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Er staat onweer geen slecht weer Euhhh onweer is toch slecht weer Ik weet het niet maar als het regent en het is guur... De bliksemflitsen en donderslagen vallen uit de hemel vind ik dat SLECHT weer..... Weet niet hoe het met jullie zit ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Er staat onweer geen slecht weer Euhhh onweer is toch slecht weer Ik weet het niet maar als het regent en het is guur... De bliksemflitsen en donderslagen vallen uit de hemel vind ik dat SLECHT weer..... Weet niet hoe het met jullie zit ?? Midden in de zomer als het snikheet is is onweer best wel fijn weer :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Er staat onweer geen slecht weer Euhhh onweer is toch slecht weer Ik weet het niet maar als het regent en het is guur... De bliksemflitsen en donderslagen vallen uit de hemel vind ik dat SLECHT weer..... Weet niet hoe het met jullie zit ?? Midden in de zomer als het snikheet is is onweer best wel fijn weer :o Vooral als je in de weiland ligt met een metalen parasol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Er staat onweer geen slecht weer Euhhh onweer is toch slecht weer Ik weet het niet maar als het regent en het is guur... De bliksemflitsen en donderslagen vallen uit de hemel vind ik dat SLECHT weer..... Weet niet hoe het met jullie zit ?? Midden in de zomer als het snikheet is is onweer best wel fijn weer :o Vooral als je in de weiland ligt met een metalen parasol Jij hebt weer een beeld van het limburgse landschap jij :") Je zult maar net als het 2100 is en het 45 graden wordt een metalen ridderpak aanhebben voor carnaval ofzo xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.