Jump to content

Geraakt door bliksem ! :O

mafkees99

Recommended Posts

:bonk: Er staat onweer geen slecht weer

Euhhh onweer is toch slecht weer :bonk:

Ik weet het niet maar als het regent en het is guur... De bliksemflitsen en donderslagen vallen uit de hemel vind ik dat SLECHT weer..... Weet niet hoe het met jullie zit ?? :engel:

Midden in de zomer als het snikheet is is onweer best wel fijn weer :o

Vooral als je in de weiland ligt met een metalen parasol :tu:

Jij hebt weer een beeld van het limburgse landschap jij :")

Je zult maar net als het 2100 is en het 45 graden wordt

een metalen ridderpak aanhebben voor carnaval ofzo xD

Ja, tuurlijk :tu:

Dan verf ik hem ook lekker zwart, zwart is zo lekker warm en knus :puh:

Delen op andere websites

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

16

• Uitroepteken

8

• FerryN

5

• mafkees99

4

:bonk: Er staat onweer geen slecht weer

Euhhh onweer is toch slecht weer :bonk:

Ik weet het niet maar als het regent en het is guur... De bliksemflitsen en donderslagen vallen uit de hemel vind ik dat SLECHT weer..... Weet niet hoe het met jullie zit ?? :engel:

Midden in de zomer als het snikheet is is onweer best wel fijn weer :o

Gaan we lekker oftopic hier... gaat hier over GTA IV niet over wat je nou fijn of goed weer vind..

Maar let niet op mij, bij mijn naam staat ook geen 'moderator'.

Zou het niet buiten aan het stormen zijn en dat je TV storing kreeg ofzo.. Dat is de beste rede die ik kan bedenken :puh:.

Delen op andere websites

ehm sorry hoor maar je zegt dat je op het vliegveld was. maar naar mijn weten krijg je een wanted level als jeo p het vliegveld bent.

als je op de landingsbaan komt ja,

Of als je ineen groot voertuig stapt :$

Delen op andere websites

ehm sorry hoor maar je zegt dat je op het vliegveld was. maar naar mijn weten krijg je een wanted level als jeo p het vliegveld bent.

als je op de landingsbaan komt ja,

Of als je ineen groot voertuig stapt :$

Welk groot voertuig is er op de landingsbaan?

Edit: Ik weet het al, die Ripley..

Bewerkt: door Uitroepteken
Delen op andere websites

Kan je niet proberen een screen dr van te maken. t kan ook zijn dat je opeens dood was gegaan en toen toevallig die bliksem kwam? maar opeens doodgaan is natuurlijk ook raar.

Delen op andere websites

Onwaarschijnlijk.

Als je op het vliegveld komt, krijg je al 4 sterren. Ik denk bij het switchen van voertuig ben je geraakt door een kogel van een gevechtshelikopter of politiehelicopter. En anders door een agent of misschien wel een sniper.

Heb het verhaal verder ook nooit gehoord. Zal wel raar zijn als het echt kon in GTA.

Delen op andere websites

Ik weet zeker dat je niet bent geraakt door de bliksem. Ik kan verder niets vinden over deze mogelijke functie in het spel. En het lijkt me al helemaal sterk dat jij de eerste zou zijn die dit overkomt?...

Delen op andere websites

Je hebt op het vliegveld niet alleen politie.Maar ook security.Ja als door zo'n poort heen knalt.Dan komt ie achter je aan.

Heb je wel op je levens gelet? Mischien waren die zo laag.Dat je door een security neergeknalt werd en dat in die tijd nog een bliksemschicht kwam.

Dat is gewoon toeval.

Of dit verzin je.[/font]

Delen op andere websites

en ik weet niet zeker of rockstar zo grote detail heeft gemaakt van het weer :puh:

maar ja , het is ook zo dat 1 op de 10 personen word getroffen door de bliksem he :puh:

Geldt dat niet alleen in Florida?? :$

Delen op andere websites

en ik weet niet zeker of rockstar zo grote detail heeft gemaakt van het weer :puh:

maar ja , het is ook zo dat 1 op de 10 personen word getroffen door de bliksem he :puh:

Nee, ook in NL. Een meisje was volgens mij is een keer door de bliksem getroffen.

Delen op andere websites

Nee, ook in NL. Een meisje was volgens mij is een keer door de bliksem getroffen.

Zo kan ik het ook typen, 'een man is wel eens door onweer geraakt', lol :bonk: .

Maar denk dat het niet ech waar is, denk dat je in de Spotlight van de Annihilator zat en een headshot kreeg.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...