Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 In Miami en andere grote steden langs de kust van Floridais zoiets goed mogelijk hoor Als je ziet hoe weinig bomen er zijn om zoiets op te vangen daar, en hoe snel het weer er kan omslaan, is zoiets goed mogelijk. Hoe zit het met Liberty City.. Op het vliegveld staan ook niet veel bomen. En daar gaan ook niet veel mensen dood. [geintje]Dus ik snap jou stelling niet[/geintje]. Ontopic: Ik heb 2 uur geleden ofzo nog ff op het vliegveld gestunt in de regen (met wouten achter me aan) en heb een paar keer mijn auto vervangen, en toen voeld ik mijn controller trillen van de storm. En ik ben niet geraakt door de bliksem. Toch zal ik het nog eens proberen. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 nooit gehad dat ik werd geraakt door de bliksem maar vaak wat hierboven al vernoemt is door een sniper soms heb je dan 1 hit kill maar dat merk je ook wel ze schieten altijd eerst 3 keer mis in ieder geval ik weet niet of het waar is of niet maar ik kan niks bewijzen maar toch leuk gevonden groet danny Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 nooit gehad dat ik werd geraakt door de bliksem maar vaak wat hierboven al vernoemt is door een snipersoms heb je dan 1 hit kill maar dat merk je ook wel ze schieten altijd eerst 3 keer mis in ieder geval ik weet niet of het waar is of niet maar ik kan niks bewijzen maar toch leuk gevonden groet danny Eerst zien dan geloven van die bliksem, als ik er nu over nadenk :o Dus, @ de topicstarter: kom maar op met bewijs Reageren
froeksel Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Waarschijnlijk een bug maar als je echt door bliksem geraakt kan worden word het vast nog weleens herhald door iemand. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Waarschijnlijk een bug maar als je echt door bliksem geraakt kan worden word het vast nog weleens herhald door iemand. Wachten we daar dan niet al zo'n 2 maanden en 3 weken op dan, op zulke verhalen? Reageren
froeksel Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Waarschijnlijk een bug maar als je echt door bliksem geraakt kan worden word het vast nog weleens herhald door iemand. Wachten we daar dan niet al zo'n 2 maanden en 3 weken op dan, op zulke verhalen? Dan is het een bug. Reageren
js007 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Volgens mij treft de bliksem niet eens de grond ik heb het in iedergeval niet meegemaakt. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Valt het jullie niet op dat de topicstarter (Mafkees99) al niet meer gereageert heeft in dit topic sinds men beweert dat zijn zogenaamde coole momentje nep is? XD Reageren
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Valt het jullie niet op dat de topicstarter (Mafkees99)al niet meer gereageert heeft in dit topic sinds men beweert dat zijn zogenaamde coole momentje nep is? XD Laat hem lekker. zou jij je gaan verdedigen als je iets cools beweerde en iedereen het meteen afkraakte ? Reageren
Wienish Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Valt het jullie niet op dat de topicstarter (Mafkees99)al niet meer gereageert heeft in dit topic sinds men beweert dat zijn zogenaamde coole momentje nep is? XD Laat hem lekker. zou jij je gaan verdedigen als je iets cools beweerde en iedereen het meteen afkraakte ? Soms wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.