Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Type: Mooi, Net zoiets als deze, van svenie. Stijl: Signature Grootte: Maximale Maten Afbeelding: Deze Tekst: Unmountable Rand: Ja Kleuren: - Render (optioneel): - Extra (optioneel): Succes! .Levi. Wou deze voor me doen (hoop ik ) Bewerkt: 15 juli 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Jon-asses Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Die sig heb ik voor Svenie gemaakt, wat een eer dat je hem vermeld als voorbeeld . Moet ik anders ook nog eens iets proberen? Reageren
.Levi. Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Die sig heb ik voor Svenie gemaakt, wat een eer dat je hem vermeld als voorbeeld . Moet ik anders ook nog eens iets proberen? Ik vroeg aan hem of hij het jou al gevraagd had, volgens hem wel maar heb jij nog geen antwoord gegeven. Het is jouw stijl Jon-asses dus probeer maar! Ik zal ook wel even kijken of ik er wat van kan maken maar ben geen held in auto sigs. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Die sig heb ik voor Svenie gemaakt, wat een eer dat je hem vermeld als voorbeeld . Moet ik anders ook nog eens iets proberen? Ik vroeg aan hem of hij het jou al gevraagd had, volgens hem wel maar heb jij nog geen antwoord gegeven. Het is jouw stijl Jon-asses dus probeer maar! Ik zal ook wel even kijken of ik er wat van kan maken maar ben geen held in auto sigs. Dat klopt maar nu zegt hij dat jij hem gaat maken, misschien was het niet meer nodig he.. >>> Door .Levi.: In de eerste instantie is het jouw werk dus ik denk dat jij het meeste in de buurt van de stijl komt. Ik zou zeggen probeer wat te maken en we kijken of hij het wat vindt. Dan zal ik ook even wat proberen te fixen. <<< Bewerkt: 15 juli 2008 door .Levi. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Kheb even rap gemaakt, had eigenlijk geen inspiratie meer Hij is niet super, sorry daarvoor, maar hopelijk vind je em toch redelijk Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Fantastisch! Alleen kan de tekst ietsjes anders? :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.