Sw33t Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Dit is mijn probleem: Onlangs heb ik SAMI (SA Mod Installer) geïnstalleer en ik heb ook een paar carmods gedownload. Nu heb ik met SAMI die carmods geïnstalleerd op GTA San Andreas. Normaal ga je die auto dan zien op SA. Ik heb een Aston Martin DB9 gedownload en vervangen door een Fire Truck (brandweerwagen). De Aston Martin heeft als kleur goud of soms bordaux. Als ik dan naar de Fire Truck ga kijken is die goud of bordaux. En als ik er mee rijd gaat ie veel sneller dan normaal. Dus het probleem is eigenlijk: de racecapaciteiten worden veranderd maar het uiterlijk niet. Wie kan mij helpen? Met dank, Sw33t Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Je zal waarschijnlijk iets hebben vergeten aan de 'handling.cfg' en iets anders (wat de kleur beïnvloedt). Welk bestand dat dan zou moeten zijn, weet ik niet. Ik raad je aan eens de ReadMe (die zit er standaard bijgeleverd) van de modificatie door te lezen, waar vast verteld wordt dat je nog meer moet dan alleen SAMI gebruiken (wat überhaupt al niet handig is, SAMI geeft vaak errors). @ Donwell: Z'n Firetruck gaat toch te snel, dan is 'ie wel wat vergeten.. Bewerkt: 15 juli 2008 door VWO-er Reageren
Sw33t Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ok, zal ik doen. Ik vertel je nog wel als het gelukt is! Reageren
Sw33t Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik kan eigenlijk niets speciaals vinden dat me kan helpen in het ReadMe file... Reageren
Donwell Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Je zal waarschijnlijk iets hebben vergeten aan de 'handling.cfg' en iets anders (wat de kleur beïnvloedt). Welk bestand dat dan zou moeten zijn, weet ik niet. Ik raad je aan eens de ReadMe (die zit er standaard bijgeleverd) van de modificatie door te lezen, waar vast verteld wordt dat je nog meer moet dan alleen SAMI gebruiken (wat überhaupt al niet handig is, SAMI geeft vaak errors). De kleur en de snelheid wordt aangepast, enkel het uiterlijk niet. Het uiterlijk wordt aangepast met DFF-bestanden, en textures die erbij horen (de kleur niet!) met TXD-bestanden. Deze kun je in dat geval het beste zelf gaan aanpassen met de IMGTool. Zoek de juiste bestanden op (waarschijnlijk zitten deze meegeleverd) en vervang ze. Je kunt voor de zekerheid ook eens deze handleiding door lezen, zodat je weet wat je moet doen. Aangezien de snelheid en kleur wel juist zijn, ga ik ervan uit dat dit verder in orde is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.