Bigstijn Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Collab, rates & tips please. 8Gerrard8 = naam op ander forum: V1: V2: Reageren
M4X Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Goeie speler, mooie signature. Een apart kleurtje dat je niet vaak ziet, en dat maakt de signature juist alleen maar mooier. De groene vectorachtige brushes op de achtergrond zijn prima, maar ik vind het jammer dat de achtergrond een beetje kleurloos is, wat de signature een beetje donker maakt. De achtergrond effecten zijn overigens wel mooi. De tekst is prima qua kleur en effecten, het is niet echt bijzonder maar gewoon lekker makkelijk wat goed staat in dit geval. Verder vind ik het formaat iets te groot, ik denk dat dit ook had gepast op 500x150, aangezien de bovenhoeken nu een beetje leeg zijn. Al met al vind ik versie 2 net iets beter, omdat die wat kleurrijker is dan de versie erboven. 82% Reageren
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 ik vin die donkere veel mooier 8/10 goeie speler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.