Sjorszzz Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik wilde wel eens proberen om dronken in een helikopter te gaan vliegen. Maar als ik dronken ben kan ik ineens niet meer instappen in een helikopter. Heeft iemand hier een verklaring of oplossing voor? Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Niko wil zelf niet in een heli gaan vliegen als ie dronken is. Misschien denkt ie dat het gewoon zelfmoord is Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik heb eigenlijk geen idee, maar misschien omdat je een heleboel 'moeilijke' dingen in de helicopter aan moet zetten ofzo, ik zou het niet weten. Toch geinig om het te proberen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Het kan wel, je moet alleen even wachten tot je 1 "stapje" minder dronken bent, het effect is erg leuk, probeer alleen niet te landen voordat je nuchter bent, dat is zo goed als onmogelijk. bewijs: En voor de zekerheid het linkje. Bewerkt: 15 juli 2008 door Dx11 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 k kan geen eens rijden als niko dronken is laatstaan met een heli Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.