Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Hallo, Ik heb een vraag, hoe kun je van een provider (orange) naar een andere provider stappen? Want ik heb nu Orange, en hij is echt heel slecht. Weet iemand een oplossing? Dankje! Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 als je prepaid heb kun je gwoon een andere sim kaart kopen. Die kun je in je mobiel doen als hij simlock vrij is tenminste Reageren
Fuffie Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 als je prepaid heb kun je gwoon een andere sim kaart kopen. Die kun je in je mobiel doen als hij simlock vrij is tenminste KPN is wel aardig duur, misschien Vodafone ? Reageren
Rullez Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik raad je T-Mobile aan, want ik heb nooit ergens last van. Overal goede ontvangst en de prijzen zijn normaal. Voor 15 euro heb je een nieuw nummer + 10 euro beltegoed. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Als ik jou was zou ik Telfort nemen. Heb ik ook, en heb er geen problemen mee. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Het is geen reclame markt hier . Ik heb een nieuw mobiel gekocht en nu heb ik Hi, dus alles is goed Kan worden ge... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.