supermario Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 In Madd Dogg crib ligt er ook een na welke missie kun je die foto's zoeken/maken?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 We hebben het over een heatvision bril en niet over de sandking ontopic bliiven Hij blijft ook ontopic :huh: Alleen hij zegt dat je bij een groot sattaliet een Sandking staat met daar naast een heatvision. En dat is helemaal goed antwoord en is nog waar ook, dus ik weet niet waarom je je zo druk maakt en let meer op je zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 ik ben gaan kijken bij de sataliet en wat ?¿? niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 We hebben het over een heatvision bril en niet over de sandking ontopic bliiven ja dat bedoel ik onder die sand jing zit die leer is lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 ,k heb hem een keer weg gereden die sand-king en niks niet op de sataliet of onder ,enaast of bij de sand-king Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 Heb je de missie Black project al gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 ,k heb hem een keer weg gereden die sand-king en niks niet op de sataliet of onder ,enaast of bij de sand-king Volgens mij, als je die al een keer hebt gebruikt dan komt die nooit meer, maar bij die Sandking ligt wel een dan moet je maar kijken als je die ene missie hebt gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 jeb jullie hebben gelijk . ik moet de missie black project nog doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 ,k heb hem een keer weg gereden die sand-king en niks niet op de sataliet of onder ,enaast of bij de sand-king hij licht er mischien bij mij niet altijd en de sand king staat er bij mij nooit ik heb hem een keer gevonden en toen waren we bezig met multiplayer maar kun je de brillen ook activeren tijdens de multplayer game B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 het kan ook in de rc shop ik vond dcaar een heat....mischien moet je een manneke doden mischien ook niet of het licht ergens in de hoek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.