gta-pilot Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Hallo. Ik heb een template gemaakt in Photoshop. 100% Photoshop. Je kan hem hier zien: klik Dit is geen reclame omdat er verder (haast) niks opstaat. Reageren
Timske Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ziet er goed uit! Alleen ik vind je achtergrond er niet zo bijpassen Ik ben beniewd waar je al die vakjes voor gaat gebruiken :o ik geef je toch een 8/10 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 mooi, maar de blauwe achtergrond moet je wel weg laten kies inplaats van dat een donkere kleur... verder is het wel mooi 8.8/10 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 De template is lekker strak en de indeling is wel netjes, de kleuren zijn opzich wel goed maar de achtergrond springt er teveel uit, dat wel weer jammer is. verder heb ik er niet veel op aan te merken. Cijfer: 7.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.