Kloep Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ben er zelf wel tevreden over. Commands en Rate's plz Reageren
Fuffie Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Het achtergrond vind ik een beetje saai, voor de rest is het netjes afgewerkt. Het lettertyp en kleur is ook niet zo heel erg spectaculair Een 7/10. Edit: Ps, De effecten zijn mooi gemaakt. Bewerkt: 15 juli 2008 door Fuffie Reageren
Thabit Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 De achtergrond is best vet, je legt de nadruk goed op ons' Edwin. Het mag misschien wel iets minder fel. Waar jij nog wel aan moet werken, en dat zie ik bij veel sigs van jou, is de tekst. Je gebruikt gewoon standaard lettertypes met bijv. een outer glow, nouja, outer glow gebruiken de meesten als ze nog niet zo heel lang PS'en. Maar probeer eens wat anders; download een font-pack of zoek je eigen fonts op DaFont.com (downloaden, uitpakken, knippen, naar C:\Windows\Fonts gaan en daar weer plakken). De render is ook redelijk gerenderd (zelf gedaan? ) Alleen zit er nog een klein rood randje bij zijn linkerarm. Bij deze krijg je een 7,397 KUTGW! Reageren
Torritor Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik vind je achtergrond best mooi. Alleen de kleuren valt me een beetje tegen. Edwin van der Sar was 1 van de beste keepers van Nederland, vind ik. Reageren
Kloep Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 zowieso vind ik hem de beste keeper van nederland. Bedoel jij niet de beste van de wereld? Dat zou ik namelijk ook nog wel logisch vinden. Reageren
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 mooi vooral dat de beste er op staat ( VAN DE SAR ) 7,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.