drummer105 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) hallo beste mensen ik kan de flying missies maar niet completen, de eerste 2 lukte wel maar daarna ging het niet meer. nu is mijn vraag of iemand deze missie voor mij zou kunnen doen alvast bedankt de link van de missie: http://rapidshare.de/files/40008679/GTASAsf8.b.html Missie(s):De flying school Cheaten: Nee Versie: ik weet niet hoe je dat kan checken drummer Bewerkt: 15 juli 2008 door drummer105
Swiggers Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik ga de Savegame even voor je downloaden en vervolgens kijken voor wat voorn versie het is. Als het Versie 1 is, dan heb je geluk want dan kan ik hem voor je voltooien.
drummer105 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik ga de Savegame even voor je downloaden en vervolgens kijken voor wat voorn versie het is. Als het Versie 1 is, dan heb je geluk want dan kan ik hem voor je voltooien. ok alvast bedankt
Swiggers Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Flying School Missie Voltooid - Beloning: Respect + - Flying Skill upgraded Ik heb bij het behalen van de Flying School geen Cheats en/of Mods gebruikt. Nog veel plezier bij het spelen van GTA San Andreas. Je hebt dus Versie 1 van San Andreas: Nooit meer vergeten ! Savegame : GTASAsf8.b DSgregor
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Als je i.p.v. brons alles goud wit hebben: Veel plezier met de Hunter Edit @ hieronder: Beetje extra service is geen overbodige luxe. En één bronze medaille is niet genoeg voor alles zilver of goud. En op deze manier heeft de topicstarter de keuze. Eventuele verdere discussie graag via PB. Bewerkt: 15 juli 2008 door _KoE_Mzungu
Swiggers Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Als je i.p.v. brons alles goud wit hebben:Veel plezier met de Hunter Wat slaat dit nou weer op ? Hij vraagt helemaal niet dat hij alles goud wilt hebben. Hij vraagt alleen of ik hem wou halen. Hij is nu gehaald, of hij nou alles op goud wilt hebben of niet. En tevens, ik heb maar twee bronze dingen. Voor de rest allemaal goud of zilver dus alsjeblieft niet overdrijven. Als jij het dus beter kan, waarom zeg je het dan niet eerder ? Nou heb ik al het werk voor niets gedaan. Bewerkt: 15 juli 2008 door DSgregor
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Als je i.p.v. brons alles goud wit hebben:Veel plezier met de Hunter Wat slaat dit nou weer op ? Hij vraagt helemaal niet dat hij alles goud wilt hebben. Hij vraagt alleen of ik hem wou halen. Hij is nu gehaald, of hij nou alles op goud wilt hebben of niet. En tevens, ik heb maar twee bronze dingen. Voor de rest allemaal goud of zilver dus alsjeblieft niet overdrijven. Als jij het dus beter kan, waarom zeg je het dan niet eerder ? Nou heb ik al het werk voor niets gedaan. Doe eens even rustig. Het was gewoon een extra service van _KoE_Mzungu. Het ging erom dat je dan een Hunter krijgt, wat natuurlijk erg leuk/handig (vooral voor politiemissies) is, niet omdat hij wil laten zien hoe goed hij is, of iets dergelijks. Aanvraag behandeld en om verdere discussie te voorkomen =>
Recommended Posts