Jump to content

Waarom wanted sterren hier?

Sjorszzz

Recommended Posts

Ik was net een beetje aan het rondvliegen toen ik ineens ergens neerstorte op een plek waar ik zomaar 4 wanted sterren kreeg! :duh:

Ik was toen ook binnen een paar seconden helemaal doorzeeft met kogels van de politie.

Nou vermoed ik dat ze daar iets heel zwaar bewaken ofzo.

Ik heb geprobeerd om daar stiekem op het terrein te komen voor verder onderzoek, maar ik word steeds doorzeeft met kogels.

Echt veel politie is daar.

Ik dacht misschien weet iemand al wat daar dan toch precies zo zwaar word bewaakt. :D

En als niemand het weet kunnen we dit misschien met meerdere mensen gaan proberen te onderzoeken.

Want de een is vast beter dan de ander om aan de politie te ontkomen.

Of om er ongemerkt binnen te komen.

Om te zien om welke locatie het gaat zie de link na de snapmap.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=435,311

Delen op andere websites

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

9

• Uitroepteken

6

• rjravi1

6

• Sjorszzz

4

Ik vermoed dat dat het gebouw van de Verenigde Naties is. In het echt is dat ook vrij streng bewaakt. Vergeet niet dat GTA IV zich afspeelt in tijden waarin ze bang zijn voor Terrorisme, dus als ze iets verdachts zien, gaan ze er gelijk op af.

Delen op andere websites

Edit: Oeps lol, ik dacht dat je het over het vliegveld had :puh:.

Maar dat wat Dutchy zegt is het denk ik, daar hadden meerdere ook last van toen ze een stunt jump wouden voltooien.

Bewerkt: door Uitroepteken
Delen op andere websites

Het vliegveld is zo'n plaats, als je daar op gaat krijg je ook meteen een 4-sterren wanted level.

Deze krijg omdat het streng bewaakte plaatsen zijn. Denk jij dat je zomaar het vliegveld op mag, of het VN gebouw in of ergens anders waar een terroristische aanslag mogelijk is? Nee, want ze zijn bang voor aanslagen. Rockstar heeft het realisme willen nabootsen door dus meteen een wanted level te geven. ;)

Delen op andere websites

Is idd gebouw van de verenigde naties maar heeft in gta de naam civilization committee.

Op het dak van een van hun gebouwen ligt de moeilijkste unique jump vanwege de wanted level (ikheb hem al)

Delen op andere websites

Ik was net een beetje aan het rondvliegen toen ik ineens ergens neerstorte op een plek waar ik zomaar 4 wanted sterren kreeg! :duh:

Ik was toen ook binnen een paar seconden helemaal doorzeeft met kogels van de politie.

Nou vermoed ik dat ze daar iets heel zwaar bewaken ofzo.

Ik heb geprobeerd om daar stiekem op het terrein te komen voor verder onderzoek, maar ik word steeds doorzeeft met kogels.

Echt veel politie is daar.

Ik dacht misschien weet iemand al wat daar dan toch precies zo zwaar word bewaakt. :D

En als niemand het weet kunnen we dit misschien met meerdere mensen gaan proberen te onderzoeken.

Want de een is vast beter dan de ander om aan de politie te ontkomen.

Of om er ongemerkt binnen te komen.

Om te zien om welke locatie het gaat zie de link na de snapmap.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=435,311

Dat is een of ander politiebureau waar ik altijd langsrijd als ik

politie achter me aan wil :') Naja, ik vind 't wel raar, volgens

mij vlieg je niet hoog genoeg. Ik kan namelijk wel ongestraft

op het dak landen met een helikopter.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...