Sjorszzz Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Ik was net een beetje aan het rondvliegen toen ik ineens ergens neerstorte op een plek waar ik zomaar 4 wanted sterren kreeg! Ik was toen ook binnen een paar seconden helemaal doorzeeft met kogels van de politie. Nou vermoed ik dat ze daar iets heel zwaar bewaken ofzo. Ik heb geprobeerd om daar stiekem op het terrein te komen voor verder onderzoek, maar ik word steeds doorzeeft met kogels. Echt veel politie is daar. Ik dacht misschien weet iemand al wat daar dan toch precies zo zwaar word bewaakt. En als niemand het weet kunnen we dit misschien met meerdere mensen gaan proberen te onderzoeken. Want de een is vast beter dan de ander om aan de politie te ontkomen. Of om er ongemerkt binnen te komen. Om te zien om welke locatie het gaat zie de link na de snapmap. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=435,311 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Ik vermoed dat dat het gebouw van de Verenigde Naties is. In het echt is dat ook vrij streng bewaakt. Vergeet niet dat GTA IV zich afspeelt in tijden waarin ze bang zijn voor Terrorisme, dus als ze iets verdachts zien, gaan ze er gelijk op af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Dat is volgensmij een huis van MINISTERIE i k ben eer ook eens gekomen en er staat zo'n Alionetor heli op het dak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Edit: Oeps lol, ik dacht dat je het over het vliegveld had . Maar dat wat Dutchy zegt is het denk ik, daar hadden meerdere ook last van toen ze een stunt jump wouden voltooien. Bewerkt: 15 juli 2008 door Uitroepteken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Maar kun je ook nog ergens naar binnen? Of is er nog iets speciaals te vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Waar is dat gebouw van de VN??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Waar is dat gebouw van de VN??? Als je goed had gelezen had je dat op de snapmap kunnen zien. Bewerkt: 15 juli 2008 door Sjorszzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 Realistisch dat de VN of een soort daarvan in het spel het zit! toppertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Maar zijn er nog meer van die plaatsen waar je een wanted level krijgt? En waarom is dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Het vliegveld is zo'n plaats, als je daar op gaat krijg je ook meteen een 4-sterren wanted level. Deze krijg omdat het streng bewaakte plaatsen zijn. Denk jij dat je zomaar het vliegveld op mag, of het VN gebouw in of ergens anders waar een terroristische aanslag mogelijk is? Nee, want ze zijn bang voor aanslagen. Rockstar heeft het realisme willen nabootsen door dus meteen een wanted level te geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Wow zeker vet ga ik meteen proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 De VN gebouw staat echt in NY.De president komt daar vaak om speeches te geven enzo. En alle andere politike leiders van de VS en ander landen. Dus logisch dat het streng bewaakt is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 in het spel noemen ze de VN trouwens de CC dat staat voor civilization cimitee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Is idd gebouw van de verenigde naties maar heeft in gta de naam civilization committee. Op het dak van een van hun gebouwen ligt de moeilijkste unique jump vanwege de wanted level (ikheb hem al) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Ik was net een beetje aan het rondvliegen toen ik ineens ergens neerstorte op een plek waar ik zomaar 4 wanted sterren kreeg! Ik was toen ook binnen een paar seconden helemaal doorzeeft met kogels van de politie. Nou vermoed ik dat ze daar iets heel zwaar bewaken ofzo. Ik heb geprobeerd om daar stiekem op het terrein te komen voor verder onderzoek, maar ik word steeds doorzeeft met kogels. Echt veel politie is daar. Ik dacht misschien weet iemand al wat daar dan toch precies zo zwaar word bewaakt. En als niemand het weet kunnen we dit misschien met meerdere mensen gaan proberen te onderzoeken. Want de een is vast beter dan de ander om aan de politie te ontkomen. Of om er ongemerkt binnen te komen. Om te zien om welke locatie het gaat zie de link na de snapmap. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=435,311 Dat is een of ander politiebureau waar ik altijd langsrijd als ik politie achter me aan wil :') Naja, ik vind 't wel raar, volgens mij vlieg je niet hoog genoeg. Ik kan namelijk wel ongestraft op het dak landen met een helikopter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.