Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dat is een of ander politiebureau waar ik altijd langsrijd als ikpolitie achter me aan wil :') Naja, ik vind 't wel raar, volgens mij vlieg je niet hoog genoeg. Ik kan namelijk wel ongestraft op het dak landen met een helikopter. Dat is het VN gebouw BTW.. Maar als ik er met een helikopter op ga landen krijg ik meteen 4 sterren, heb je niet het verkeerde gebouw ofzo!? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 als je met een heli erover vliegt krijg je ook 2 sterren k zou niet weten wat het is ,,het lijkt me een onderzoeks gebouw Reageren
Dastard Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 De VN gebouw staat echt in NY.De president komt daar vaak om speeches te geven enzo. En alle andere politike leiders van de VS en ander landen.Dus logisch dat het streng bewaakt is. De VN is wel de Verenigde Naties, de president komt daar niet, maar de VN leiders, zoals Koffi Annan (vroeger). De VN is gemaakt om de wereld in orde te houden enzo Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dat is een of ander politiebureau waar ik altijd langsrijd als ikpolitie achter me aan wil :') Naja, ik vind 't wel raar, volgens mij vlieg je niet hoog genoeg. Ik kan namelijk wel ongestraft op het dak landen met een helikopter. Dat is het VN gebouw BTW.. Maar als ik er met een helikopter op ga landen krijg ik meteen 4 sterren, heb je niet het verkeerde gebouw ofzo!? Ik weet zeker van niet. Probeer eens hoger in de lucht te komen en het gebouw van achteren te benaderen. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 De VN gebouw staat echt in NY.De president komt daar vaak om speeches te geven enzo. En alle andere politike leiders van de VS en ander landen.Dus logisch dat het streng bewaakt is. De VN is wel de Verenigde Naties, de president komt daar niet, maar de VN leiders, zoals Koffi Annan (vroeger). De VN is gemaakt om de wereld in orde te houden enzo het kan wel want ik zie een soort van wapen aan de voorkant van het gebouw zie niet precies wat het is Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dat is een of ander politiebureau waar ik altijd langsrijd als ikpolitie achter me aan wil :') Naja, ik vind 't wel raar, volgens mij vlieg je niet hoog genoeg. Ik kan namelijk wel ongestraft op het dak landen met een helikopter. Dat is het VN gebouw BTW.. Maar als ik er met een helikopter op ga landen krijg ik meteen 4 sterren, heb je niet het verkeerde gebouw ofzo!? Ik weet zeker van niet. Probeer eens hoger in de lucht te komen en het gebouw van achteren te benaderen. Ok. Ik edit mijn bericht wel als het lukt.. Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) De VN gebouw staat echt in NY.De president komt daar vaak om speeches te geven enzo. En alle andere politike leiders van de VS en ander landen.Dus logisch dat het streng bewaakt is. De VN is wel de Verenigde Naties, de president komt daar niet, maar de VN leiders, zoals Koffi Annan (vroeger). De VN is gemaakt om de wereld in orde te houden enzo Koffi? Moest je dat nou net zeggen als ik VOF De Kunst - Een Kopje Koffie op heb staan? :') Nu heb ik slappe lach :$ Edit: sorry voor dubbelpost: was eigenlijk bedoeld voor in een edit in mijn vorige post. Edit2: godzijdank geen dubbelpost Bewerkt: 17 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 De VN gebouw staat echt in NY.De president komt daar vaak om speeches te geven enzo. En alle andere politike leiders van de VS en ander landen.Dus logisch dat het streng bewaakt is. De VN is wel de Verenigde Naties, de president komt daar niet, maar de VN leiders, zoals Koffi Annan (vroeger). De VN is gemaakt om de wereld in orde te houden enzo Koffi? Moest je dat nou net zeggen als ik VOF De Kunst - Een Kopje Koffie op heb staan? :') Nu heb ik slappe lach :$ Edit: sorry voor dubbelpost: was eigenlijk bedoeld voor in een edit in mijn vorige post. Edit2: godzijdank geen dubbelpost Hey ken je dat liedje ookal? Ontopic: Nu gaat GTA IV aan.. Ik edit dit postje wel als ik heb gedaan wat jij zei.. Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) De VN gebouw staat echt in NY.De president komt daar vaak om speeches te geven enzo. En alle andere politike leiders van de VS en ander landen.Dus logisch dat het streng bewaakt is. De VN is wel de Verenigde Naties, de president komt daar niet, maar de VN leiders, zoals Koffi Annan (vroeger). De VN is gemaakt om de wereld in orde te houden enzo Koffi? Moest je dat nou net zeggen als ik VOF De Kunst - Een Kopje Koffie op heb staan? :') Nu heb ik slappe lach :$ Edit: sorry voor dubbelpost: was eigenlijk bedoeld voor in een edit in mijn vorige post. Edit2: godzijdank geen dubbelpost Hey ken je dat liedje ookal? Ontopic: Nu gaat GTA IV aan.. Ik edit dit postje wel als ik heb gedaan wat jij zei.. Offtopic: ik heb meer dan 30.000 nummers op een heel aantal cd's, en ik heb nog Limewire met ca. 2500 nummers. Een kennis verzamelde die zooi namelijk :') Ik ken veel nummers Ontopic: ik zal 't zelf ook nog eens proberen, voor de zekerheid. Edit: Op de lagere daken krijg ik ook politie achter me aan, op het hoofdgebouw, dat hele grote geval kan ik gerust op landen. Bewerkt: 17 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 De VN gebouw staat echt in NY.De president komt daar vaak om speeches te geven enzo. En alle andere politike leiders van de VS en ander landen.Dus logisch dat het streng bewaakt is. De VN is wel de Verenigde Naties, de president komt daar niet, maar de VN leiders, zoals Koffi Annan (vroeger). De VN is gemaakt om de wereld in orde te houden enzo Koffi? Moest je dat nou net zeggen als ik VOF De Kunst - Een Kopje Koffie op heb staan? :') Nu heb ik slappe lach :$ Edit: sorry voor dubbelpost: was eigenlijk bedoeld voor in een edit in mijn vorige post. Edit2: godzijdank geen dubbelpost Hey ken je dat liedje ookal? Ontopic: Nu gaat GTA IV aan.. Ik edit dit postje wel als ik heb gedaan wat jij zei.. Offtopic: ik heb meer dan 30.000 nummers op een heel aantal cd's, en ik heb nog Limewire met ca. 2500 nummers. Een kennis verzamelde die zooi namelijk :') Ik ken veel nummers Ontopic: ik zal 't zelf ook nog eens proberen, voor de zekerheid. Edit: Op de lagere daken krijg ik ook politie achter me aan, op het hoofdgebouw, dat hele grote geval kan ik gerust op landen. Ja ik zie het. Toen ik daar landde had ik nog ff lol met de pliesie, toen weggevlogen maar ze blijven je zien.. ookal is er geen politie in de buurt.. dat snap ik niet. Maarja door die politie ben ik neergestort en verdronken. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dat is een of ander politiebureau waar ik altijd langsrijd als ikpolitie achter me aan wil :') Naja, ik vind 't wel raar, volgens mij vlieg je niet hoog genoeg. Ik kan namelijk wel ongestraft op het dak landen met een helikopter. Dat is het VN gebouw BTW.. Maar als ik er met een helikopter op ga landen krijg ik meteen 4 sterren, heb je niet het verkeerde gebouw ofzo!? Ik weet zeker van niet. Probeer eens hoger in de lucht te komen en het gebouw van achteren te benaderen. Ok. Ik edit mijn bericht wel als het lukt.. heb ik oook gedaan en daar lopen veel bewakers rond met krachtige wapens..dus je word zo neergeknald Reageren
Wienish Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 De VN gebouw staat echt in NY.De president komt daar vaak om speeches te geven enzo. En alle andere politike leiders van de VS en ander landen.Dus logisch dat het streng bewaakt is. De VN is wel de Verenigde Naties, de president komt daar niet, maar de VN leiders, zoals Koffi Annan (vroeger). De VN is gemaakt om de wereld in orde te houden enzo Koffi? Moest je dat nou net zeggen als ik VOF De Kunst - Een Kopje Koffie op heb staan? :') Nu heb ik slappe lach :$ Edit: sorry voor dubbelpost: was eigenlijk bedoeld voor in een edit in mijn vorige post. Edit2: godzijdank geen dubbelpost Hey ken je dat liedje ookal? Ontopic: Nu gaat GTA IV aan.. Ik edit dit postje wel als ik heb gedaan wat jij zei.. Offtopic: ik heb meer dan 30.000 nummers op een heel aantal cd's, en ik heb nog Limewire met ca. 2500 nummers. Een kennis verzamelde die zooi namelijk :') Ik ken veel nummers Ontopic: ik zal 't zelf ook nog eens proberen, voor de zekerheid. Edit: Op de lagere daken krijg ik ook politie achter me aan, op het hoofdgebouw, dat hele grote geval kan ik gerust op landen. Ja ik zie het. Toen ik daar landde had ik nog ff lol met de pliesie, toen weggevlogen maar ze blijven je zien.. ookal is er geen politie in de buurt.. dat snap ik niet. Maarja door die politie ben ik neergestort en verdronken. Dan zal er wel een heli zijn geweest in jouw buurt :o Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dan zal er wel een heli zijn geweest in jouw buurt :o Nope, ik gebruikte gewoon cheats. Ik safe het toch niet. Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Ik heb er een paar keer overheen gevlogen (hoog, laag) maar ik kreeg geen wanted level. atm, sta ik op het gebouw en ik heb ook geen wanted level. Bewerkt: 17 juli 2008 door XXL-GTA Reageren
rjravi1 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik heb er een paar keer overheen gevlogen (hoog, laag) maar ik kreeg geen wanted level. atm, sta ik op het gebouw en ik heb ook geen wanted level. ga naar de ingang waar die bewakers staan daar krijg je wel zeker 4 wanted levels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.