Jump to content

Waarom wanted sterren hier?


Sjorszzz

Recommended Posts

AeroCool (gast)
Ik heb er een paar keer overheen gevlogen (hoog, laag) maar ik kreeg geen wanted level.

atm, sta ik op het gebouw en ik heb ook geen wanted level.

ga naar de ingang waar die bewakers staan daar krijg je wel zeker 4 wanted levels

probeer eens een foto te maken van het gebouw kunnen we zien dat je bij de goede bent

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    9

  • Uitroepteken

    6

  • rjravi1

    6

  • Sjorszzz

    4

Ik heb er een paar keer overheen gevlogen (hoog, laag) maar ik kreeg geen wanted level.

atm, sta ik op het gebouw en ik heb ook geen wanted level.

ga naar de ingang waar die bewakers staan daar krijg je wel zeker 4 wanted levels

probeer eens een foto te maken van het gebouw kunnen we zien dat je bij de goede bent

In de hoofdpost staat een snapmap.. Duidelijk zat lijkt me?

Link to comment
Delen op andere websites

ben ik ook 1 keer gewoon via de voorkant doorgelopen stap uit en werd meteen helemaal doorzeefd met kogels :N

de vorige keer probeerde ik via de achterkant maar toen kwamen ze nog achter me aan maar ik heb niks speciaals kunnen vinden daar

Link to comment
Delen op andere websites

ben ik ook 1 keer gewoon via de voorkant doorgelopen stap uit en werd meteen helemaal doorzeefd met kogels :N

de vorige keer probeerde ik via de achterkant maar toen kwamen ze nog achter me aan maar ik heb niks speciaals kunnen vinden daar

Ik vind 't wel lollig om met zo'n kogelvrije auto te

rijden daar, poltie maar knallen en knallen, zonder

succes :')

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een paar keer overheen gevlogen (hoog, laag) maar ik kreeg geen wanted level.

atm, sta ik op het gebouw en ik heb ook geen wanted level.

ga naar de ingang waar die bewakers staan daar krijg je wel zeker 4 wanted levels

Met een auto wel, maar met een annihalator kan ik er rustig omheen/boven vliegen.

Landen op het hoge gebouw kan ook, maar landen op het lage gebouw geeft 2 star wanted.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een paar keer overheen gevlogen (hoog, laag) maar ik kreeg geen wanted level.

atm, sta ik op het gebouw en ik heb ook geen wanted level.

ga naar de ingang waar die bewakers staan daar krijg je wel zeker 4 wanted levels

Met een auto wel, maar met een annihalator kan ik er rustig omheen/boven vliegen.

Landen op het hoge gebouw kan ook, maar landen op het lage gebouw geeft 2 star wanted.

Die 2 sterren zijn maar tijdelijk :')

Als je 5 seconden op dat terrein blijft, verdubbelt het zich.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net een beetje aan het rondvliegen toen ik ineens ergens neerstorte op een plek waar ik zomaar 4 wanted sterren kreeg! :duh:

Ik was toen ook binnen een paar seconden helemaal doorzeeft met kogels van de politie.

Nou vermoed ik dat ze daar iets heel zwaar bewaken ofzo.

Ik heb geprobeerd om daar stiekem op het terrein te komen voor verder onderzoek, maar ik word steeds doorzeeft met kogels.

Echt veel politie is daar.

Ik dacht misschien weet iemand al wat daar dan toch precies zo zwaar word bewaakt. :D

En als niemand het weet kunnen we dit misschien met meerdere mensen gaan proberen te onderzoeken.

Want de een is vast beter dan de ander om aan de politie te ontkomen.

Of om er ongemerkt binnen te komen.

Om te zien om welke locatie het gaat zie de link na de snapmap.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=435,311

Dat is een of ander politiebureau waar ik altijd langsrijd als ik

politie achter me aan wil :') Naja, ik vind 't wel raar, volgens

mij vlieg je niet hoog genoeg. Ik kan namelijk wel ongestraft

op het dak landen met een helikopter.

Is het gebouw van de verenigde naties maar heeft in gta de naam civilization committee.

Je krijgt er niet automatisch een wanted level je krijgt er alleen een als een agent die het gebouw bewaakt je ziet als je er ongezien rondloopt krijg je dus niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net een beetje aan het rondvliegen toen ik ineens ergens neerstorte op een plek waar ik zomaar 4 wanted sterren kreeg! :duh:

Ik was toen ook binnen een paar seconden helemaal doorzeeft met kogels van de politie.

Nou vermoed ik dat ze daar iets heel zwaar bewaken ofzo.

Ik heb geprobeerd om daar stiekem op het terrein te komen voor verder onderzoek, maar ik word steeds doorzeeft met kogels.

Echt veel politie is daar.

Ik dacht misschien weet iemand al wat daar dan toch precies zo zwaar word bewaakt. :D

En als niemand het weet kunnen we dit misschien met meerdere mensen gaan proberen te onderzoeken.

Want de een is vast beter dan de ander om aan de politie te ontkomen.

Of om er ongemerkt binnen te komen.

Om te zien om welke locatie het gaat zie de link na de snapmap.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=435,311

Dat was een goed vermoeden van je :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...